Gå til innhold

Benta - er du her??

♣jolanta♣

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Jolanta.

Benta har lagt ut noen skjønne bilder av lille Lisa i marsklubben på SnartMamma http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=290244&page=5

En veldig rørende historie om en tapper liten familie det der.

Hvordan er det med deg ellers?

Her krangles det stadig høyere med bekkenet. Har begynt bassengtrening. Angrer bare at jeg ikke begynte før, for det er virkelig deilig å bevege seg i det varme vannet.

Er også mer sliten og trøtt nå.

Hodet har festet seg hos meg, men det behøver jo ikke indikere noe om når han har tenkt å komme. Det er likevel deilig å vite at han har lagt seg til den rette veien nå ;)

Håper vi treffes på treff snart.

Klem

Hei Fryda!

Takk for tipset - jeg har vært inne og sett på bildene.

Tenkte ikke på å sjekke på disse sidene jeg da....

Joda jeg det humper og går.... bekkenet er ikke godt, men tror jeg klarer å holde det litt mer i sjakk når jeg går til trening og bassengtrening. Må bare gå med små skritt og ikke gå alt for langt.

Begynner å bli mer tung i kroppen og peser som en gamp når jeg går oppoverbakke :-)

Sover fortsatt dårlig om nettene og våkner hver gang jeg skal snu meg, men det er vel sånn det blir den nærmeste tiden etter fødselen også, så det er vel like greit å venne seg til det :-)

Babyen var snudd med hodet ned når jeg var på UL på sykehuset på fredag, men legen sa han forstatt kunne snu seg flere ganger.

Skal til JM på onsdag neste uke, så får vi se om det er endring.

Ja, jeg håper vi sees snart.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...