go'jenta86 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg lurer på hvordan bleier dere bruker, for 7 år siden når søsteren min var baby var det pampers som kom best ut i test.... Jeg vurderer å bruke de samme når jeg får barn, men jeg vil gjerne høre andres meninger...
maria isabell Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 first price sine, de er d aller beste,med mindre du vil gå over på tøybleier...
Audacious Angel Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg bruker tøybleier... både lommebleier, formsydde og prefolds/brettebleier med ullbukser til knøttet på 4 mnd. Snuppa på 2 år bruker lommebleier hjemme og libero i bhg. Snuppa tåler ikke pampers...
MaybeAgain Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Vi fant ut at Libero var best når snuppa var nyfødt, men at når vi gikk opp til str 2 og videre var Pampers bedre. Om du har mulighet, kjøp på SMART-club, der får du 96 stk for 120 kr. Veldig bra pris )
Yo&La+spire Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Har brukt coop sine papirbleier (de var billige og bra) og nruker nå tøybleier (billig og BEST;) Lommebleier på dagtid og formsydd med ullbukse på natta.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Her bruker vi pampers Prøvde med libero, men den holdt nesten ikke på avføringa, så det kom ofte bæsj på bodyen :/ men pampers er helt super
semma Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Definitivt Lidl sine. Men ser at de ikke har nyfødt-str, så jeg får vell prøve noen andre i starten. Hvilke er best for nyfødte?
Umulia med Amalia Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 NTB mai 2000: Miljøskadelig stoff i bleier. I Sverige er det miljøskadelige stoffet TBT (tributyltenn) oppdaget i bleier fra produsentene PAMPERS, Bennetton og Ficies. TBT kan føre til hormonforstyrrelser melder NRK. Det er miljøorganisasjonen Greenpeace som har sørget for at en rekke bleietyper er blitt undersøkt. Organisasjonen krever at bleien fra Pampers fjernes fra butikkhyllene. Ifølge Greenpeace kan miljøgiften tas opp direkte gjennom huden. Dette er riktignok fra 2000, men kjenner ikke til at det er ryddet opp i... Vi bruker tøybleier hjemme, brette og formsydde, men liker best brettebleiene (får mindre bleiestump, og bedre bevegelighet syns jeg, og mindre vask + tørker veldig kjapt). Jenta mi er snart 2 år, men helt supert med brettebleier forde. I barnehagen bruker hun coop sine, fordi de er svanemerkede, fungerer bra og i tillegg er de billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå