Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei,

jeg har i tre runder nå brukt eggløsningstester for å prøve å stadfeste når jeg har eggløsning (har tenkt meg på storken i februar). Jeg har regelmessig syklus med stort sett 30 dager mellom hver menstausjon. Føler ofte at jeg kan kjenne når jeg har eggløsning.

Problemet mitt er at jeg så langt aldri har fått utslag for at jeg postiv LH-stigning på testene. Jeg har ved flere anledninger fått noe utslag, men ikke at streken har vært like sterk som kontrollstreken. Utslaget har jeg fått på den dagen hvor jeg også tenker at jeg burde få utslag.

Noen som har noen erfaring med dette?

hege

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136523815-utslag-p%C3%A5-eggl%C3%B8sningstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Hvilke tester bruker du? Jeg har faktisk aldri klart å tyde noe annet enn ClearBlue digital. "Billig"-testene hvor man skal tyde streker har jeg aldri fått tydelige utslag på. Til slutt ble jeg så lei av å skule på streker og gikk over til digitaltestene som tydelig sier fra om du har EL eller ikke. Da er det ihvertfall ingen tvil. Lykke til med prosjektet.

Hvilke tester bruker du?

Jeg brukte billigtester, og opplevde det samme som deg - og i bruksanvisningen sto det at teststreken skulle være sterker enn kontrolltesten - Det er bare tul følge de som har greie på det, forgen kan ikke endres med uten at du har LH stigning. Jeg gikk derfor glipp av min første Storktur.

Mnd etter var jeg hos Dr.Trolle som så på eggene mine, og fortalte når jeg skulle dra til Stork, og når jeg skulle sette eggløsningsprøyte.

Min andre Storktur hadde jeg planlagt tur til Dr. Trolle før, men kjøpte digitalt el måler - og den slo ut dagen før jeg hadde time hos legen, så måte reise til Danmark før. Jeg ble gravid på den turen.

Men det ser ut som det kanskje ikke går så bra.

Men må jeg flere turer til Stork skal jeg bare bruke de digitale el testene fra Cleare Blue.

Så om testen din slo ut i dag, løp å kjøp en clear blue test, om den slår ut: God tur til Køben!!!

Lykke til!

Annonse

Stemmer at jeg har brukt av de rimeligere eggløsningstestene. Kjøpte sånne staver på billigetester.no. Har kjøpt en sånn digital en fra clear blue nå og skal prøve den i neste runde. Da reiser jeg uansett til Storken. Måler temperatur også og der fremgikk det i hvert fall tydelig at jeg har hatt eggløsning.

Om jeg heller ikke får utslag på den digitale til Clear Blue får jeg gå til anskaffelse av denne monitoren fra clear blue:)

takk for mange svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...