Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 noen som vet når første opptak i 2008 er? Gjelder Oslo Fikk jo brev ang overgang til ansiennitet på barnehagesøknader, der sto det at dersom man ønsket å være med på første opptak i 2008 måtte man returnere svar innen 17 jan. Så da lurer jeg på når første opptak er? For å beholde ansiennitet ved hovedopptak var en annen svardato. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 De mener løpende opptak. De trekker de plassene som blir ledige på våren og begynner med dette etter 17. jan.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 aha...da ble jeg litt klokere ja :-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 nei, de trekker ikke!!!! 1. i køen som får det 1 plasset!!!!!!! Alle barn har fått nr som er i køen!!!!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Kan man ringe og få vite hvilken plass man har i køen? Er jo veldig spent på dette ettersom jeg jo egentlig skal begynne å jobbe i mars og skulle gjerne hatt alt på plass før den tid :-) Men søkte heldigvis med en gang snuppa fikk personnummer så vi har ansiennitet fra april i fjor :-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Ja da! bare å ringe høre om det! Jeg fikk vite det. =0) Men dessverre er ganske ba. =0((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå