Gossip Girl Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Lurer bare på hvor mye malt jeg skal ha i hver flaske? Det står nemlig ingenting på glasset. Bruker sånn maltekstrakt (flytende, minner litt om honning). Er det farlig å ha for mye i? Jenta mi er snart 5 uker og drikker ca. 80-100 ml i hver flaske. Takknemlig for alle svar :-)
Knurke Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Vi bruker en liten ts på en liter vann. Og vi bruker nan. Men du må nok bare prøve deg frem til at magen til snuppa er fin. hvis hun ikke har hard mage trenger du ikke malt..
Matja Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg tok en te-skje tilsammen på hele døgnmengden. Jeg fikk tips om å bruke 3 (!!!), men da sluttet lille gull å spise, og det hjalp heller ikke, så en var nok. Ellers er jeg enig med Knurke
brummemamma- Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Vi bruker litt ytterst på en teskje i hver flaske, bortsett fra når vi er ute eller i besøk - ca en flaske om dagen uten da,gidder ikke dra med malten- og litt mer viss det går mer enn et døgn mellom hver avføring. Småen vår spiser masse, så han mister ikke apetitt av det, men det er nok veldig individuelt.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Den beste indikasjonen på at du har i for mye er at babyen blir for løs i magen (i verste fall får den skikkelig diare.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå