Gelene Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Det begynner å nærme seg termin, og vi er helt i villrede for hva vi skal kalle den nye lille jenta vår. Problemet er nok at vi har så forskjellig smak, så kanskje noen kan klare å bringe noen nye forslag inn i bildet? Jeg liker navn som Nora, Lina, Filippa og Linnea, mens samboeren min vil heller ha Amalie, Mathilde (noe som er for likt Mathea!) og Julie. Ikke lett dette her!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Av dei navna de har som forslag vil eg seie at Nora er finast. Andre fine navn til Mathea kan vere Anine, Mille og Hermine.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Mathea er så utrolig nydelig. Jeg synes også Filippa er knalltøft, og synes det passet veldig bra til Mathea. Andre forslag: Amelia Emilia Sienna Ava Ada Alma Erika Selma Johanna Tilde Julia Juliane Celina Caspara Elida Lydia Elina Elise Ella Andrea
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Hva med Fredrikke Othilie Oline Lydia Selma
Vannmann35 Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg ville prøvd å holde meg unna topp 20 navn som Nora, Amalie, Julie, Linnea og Mathilde - veldig oppbrukt nå! Stemmer derfor for Filippa :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå