Gå til innhold

Erfaringer med Phil & teds sport søskenvogn?...

Anbefalte innlegg

Godte og dårlige erfaringer med denne vogna?..

Lurer på om vi skal gå for denne. Blir knappe 15 mnd mellom barna. Teknte å bruke en annen vogn til babyen på dagtid, mens størstemann er i barnehagen. Blir liksom ikke helt fortrolig med måten babyen blir liggende på. Den virker litt åpen-hvis søskensetet ikke står over.. Men vogna virker jo bare så praktisk til turer i helgene, henting i barnehagen og spesielt når barna blir så store at begge kan sitte.

Hva betalte du for vogna? Bør man kjøpe med denne bagen som hører med(ser jo så liten ut), eller passer evt andre bager i vogna?

Fortsetter under...

Vi er kjempefornøyd!

Bruker den til samme som du har tenkt, henting i bhg og i helgene + at jeg har eldste hjemme 1-2 dager i uka.

Vogna blir litt åpen når ikke søskensetet står på ja, men jeg har bare brukt regntrekket over om det har blåst mye når jeg bare har babyen i. Har også en annen vogn som vi vanligvis bruker når jeg har kun babyen med, så er egentlig ikke noe stort problem.

Bruker den som shoppingvogn til babyen da, synes den er super til det bruket fordi den er luftig og god inne på varme kjøpesenter =)

Søskensetet kan ikke legges så mye bakover, så man får ikke så god sovestilling der, men vi har en sånn nakkepute (som brukes i bil etc.) som vi bruker om eldste skulle sovne. Da ligger han i grunnen helt ok, så går greit en gang innimellom.

Den bagen som hører til er veldig liten, og babyen vokser fort ut av den, men den kam være god å ha de første mnd. Ellers så har jeg hørt at Carena sin softbag passer bra i vogna, og den er både romslig og billig.

Selv brukte vi bare pose rett i vogna da han vokste ut av bagen. Brukte en vanlig tynn pose nå i høst og dunpose i vinter, det går veldig bra.

Minsten er nå 7 mnd, og ligger fremdeles veldig godt. Har god plass under storebror i vogna, selv om beina når fram under søskensetet. Han godtar til og med å ligge der våken ganske lenge av gangen, tror det er fordi han har utsikt rett opp på meg gjennom hullet bak, så for ham føles det nok åpnere og ligger der enn i sportsvognen sin (selv om vi har plasttrekket på bak).

Anbefales på det varmeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...