Gå til innhold

Noen med stoooor mage allerede???

Anbefalte innlegg

Har veldig stor mage allerede, men er bare 21 uker på vei. Får heletiden høre at jeg ser ut som om jeg er 6 mnd på vei eller mer og ikke bare 4,5 mnd. Folk sier at jeg kommer til å bli såååå stor og sier stakkars meg. Er så lei av og høre det. Fødte en gutt i desember i fjor (2006), kan det ha noe med at jeg blir så raskt stor. Betyr det at babyen også kommer til å bli stor?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136521425-noen-med-stoooor-mage-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet hvordan du har det, jeg er 24 uker og folk spør om jeg har 2 inne der!.kan vel ikke noe for at magen står rett ut,for jeg har ikke lagt på meg mer enn 4 kg.

jeg syns det var veldig sårt når folk sier å så stor du er!

men jeg må¨bare drite i hva folk sier,så jeg svarer ikke de når de sier de jeg!

så ikke bry deg om hva folk sier du=) la vær å svar de,så slutter de å mase=) ellers så sier bare at du ligger normalt etter kurven på symfyse målet er det vel det heter?

det er noen folk som ikke tenker på hva som kommer ut av munnen dems!

lykke til=)

Jeg har stooor mage. Dette er min tredje. Hadde symfysemål på 25 cm allerede i uke 16. Nå er jeg i uke 23, og det ligger sikkert på 30. har ikke målt det siden i uke 16. Livmoren går iallefall nesten opp til ribbena nå.

Slik har jeg vært i alle minew svangerskap, men ikke fått store barn, 3200 + 3320 g.

legen sier at jeg bærer dem høyt og langt ut, aog at det er derfor jeg har sånn mage...

Hvis man er kort i livet er det ingen annen mulighet for magen enn å vokse utover. Kjenner ei med "kjempemage" i 3.dje måned. Hun hadde ikke gått opp mye.

Jeg er lang i livet og magen min er ikke så veldig stor.

Ser mer jevnt over feit ut ;-)

En struttemage som står rett ut ser mye søtere ut synes jeg :-)

Større sjanse for at noen reiser seg på bussen for dere også ;-)

Fant en fin link her:

Variasjoner på normalen er nok lang større en det som står som min og max her men ligger man veldig mange kilo over eller under kan man jo ha det litt i bakhodet iallefall.

http://www.indiacurry.com/women/pregcalc.htm

Greit å vite at man øker mest i uke 20-28

Jeg er førstegangs og magen min er og stor.. ligger helt øverst på SF skalaen.. Det at vi er store nå betyr ikke at vi kommer til å ende opp som elefanter eller ballonger, hihi.. Babyene våre vokser jo i rykk og napp!

Jordmor sa til meg at "alle" kommer til å ha en mening om hvordan jeg ser ut og burde se ut... Lukk øra og smil sa hun til det :) Alle svangerskap er jo så individuelle, og så lenge lille jenta i magen har det fint så er det ikke så nøye hvor på skalaen jeg ligger!

Kos dere med magen, stor eller liten, jenter!

Annonse

Hei

Det er mye folk får seg til å si og komentere bare fordi man er gravid. Har hørt om den stoooooore magen min i mange måneder nå. Er ganske dritt lei og har faktisk følt meg såret ved flere anledninger. Prøver å ikke henge meg veldig opp i det lengere. Herregud jeg er jo gravid. Klart det vokser her og der=) Det skal jo det!! De er sikkert bare missunlige:)

Annonse

Heisann :)

Trudde også æ hadde stor mage helt til æ va på UL og fikk vite at æ va 4 uker lengre på vei enn antatt. D va forklaringa på den store magen :)

No e æ i uke 25, og føle ikke at magen e såå stor nu som før æ va på UL , men sikkert for at æ vet nu at æ e lengre på vei...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...