Gå til innhold

Når begynte dere å få mage/ legge på dere???


Bimsevimsen-på overtid :-(

Anbefalte innlegg

Er bare 11 uker...har ikke lagt på meg el fått noe annen mage enn det jeg har. Men jeg føler meg oppblåst og tung...hehe, vises heldigvis ikke på vekta!!

 

Når merket dere forandring med vekt og mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er allerede kommer.. er 13 uker i dag:) fikk dn rundt uke 7.. er 2dre gangs fødende... Mamma buksene er allerede innkjøpt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 9+4 i dag. å måtte ut å kjøpe meg mamma bukse i går. magen kommer for fult nå:) men har ikke lagt på meg noe.

di første 7 ukene følte jeg meg veldig oppblåst men d har gitt seg nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også 11 uker, men ingen mage ennå -

samme bukse, samme hakk på beltet og vekta viser 2 kg ned

 

sist begynte jeg med mammabukser uke 9 for det var så utrolig ømt

nå er kroppen forbauselsesverdig vanlig....så det var godt å se hjertet banke på ul =O)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 6.

Ingen mage, men kan ikke tro at d er mulig at magen begynner å vokse så tidlig heller..??

Har heller ikke lagt på meg noe, men har gådd ned litt..:S

Har veeeldig dårlig matlysst..:S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 10+5 i dag, og har den siste uka merket en liten kul nederst på magen litt til høyre. Men er ikke så stor at det vises nok ikke for andre enn meg som vet akkurat hvordan magen min pleier å se ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2 i dag og har ikkke lagt på meg ett gram. Men har fått gravidmage... Den er skikkelig oppblåst hele tiden og har opplevd at folk har lurt på om jeg er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+2 idag. La først på meg 2,5 kg ganske med en gang...så gikk jeg ned litt (la på meg i jula....så det var vel all julematen...selv om jeg ikke hadde lyst på så mye akurat da, men...)

Jeg har vært veldig oppblåst...så buksene er ganske trange ....det har de vært i mange uker...men går med de samme buksene. Har kjøpt mammabukser og jeg skifter vel over til dem snart tenker jeg :)

Har ikke fått noe særlig mage...utenom at den er oppblåst.

 

Vi er så forskjellige....på noen vises det nesten ikke hele svangerskapet, mens andre må bytte til mammabukse i uke 8.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 og har så oppblåst mage at det ikke kan skjules i nesten 14 dager. De som vet at jeg er gravid, sier at jeg ser gravid ut. Jeg er 2.gangs og har ikke lagt på meg noe. Da jeg fikk førstemann, fikk jeg også mage tidlig, men gikk ned 3 kg de første 12 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at flere legger seg ut!!!

 

Jeg er i starten av uke 8, og kan ikke lenger gå i mine bukser. Kun skjørt og kjoler!! Ikke lagt på meg, heller tatt av. Men mage, fra underlivet til over navlen står sprengende ut. Veldig oppblåst, tungpustet og "sprengt".

 

Helt klart at vi er forskjellig ja. Lurer på om dette og kan ha noe med alder å gjøre. Jeg er 38?? Prøverør og 1.gangsgravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke lagt på meg, men magen er skikkelig oppblåst. I begynnelsen (dvs forrige uke) var det kun på ettermiddag og kveld, men nå er det hele dagen (verst på ettermiddagene dog). Jeg kommer fint inn i buksene mine ennå, men jeg må gå med litt mer romslige topper slik at det ikke synes. Er 9+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte vel med gravidebukser rundt uke 7 eller 8. Mest fordi at det strammet sånn og er veldig ømt, ikke så mye baby... heheh

 

Jeg er førstegangs (aldri mistet heller) og etter mitt hodet tror jeg at jeg kjenner livmoren nesten helt oppe ved navlen. Dvs fra skambeinet og opp til 3-4 cm under navlen. Knallhard, ruglete kul, markert med en harp pølselignende kant øverst. Jeg er 11 + 3 i dag.

 

Prøvde å skjule det på jobb i går (deltidsjobb, hvor jeg jobber en gang i uka), men fikk masse spørsmål om jeg var gravid, så katta er ute av sekken for å si det sånn. Klarer ikke skjule det lengre. Og nå er det ordentlig mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...