Gå til innhold

hva er mamma smykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe man får av mannen sin fordi man har blitt mamma? eller er det noe annet fenulige ting jeg ikke har hørt om før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

ingen som vet poenget med mammasmykker?

Skrevet

er det sånne smykker med portrett av den lille som var premie i en av kalenderlukene??

Skrevet

Jeg har englebarn smykke med en liten jente i som symbolisere datteren min. Fikk det til jul av henne.

Men om det er ett slikt du tenker på vet jeg ikke..

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg tenker på. ser at alle snakker om mammasmykker. og det har jeg aldri hørt om. så på linken som var litt lengere ned på siden her og det var mange superfine smykker.

men om du fikk det av datteren din så er hun vel ganske stor? for det koster jo en del.

kan man kjøpe det til seg selv? eller blir det det samme som og kjøpe en kaffekopp med "vedens beste mamma" på til seg selv?

Skrevet

hehe.. hun er bare 2 år.. så var nok pappaen som handlet det for henne;)

Tror ikke det kostet mer enn 198 kroner hos gullsmeden=)

Har sett litt på de andre trådene. Mammasmykker blir vel da egentlig ett smyke som symboliserer att man er en mamma, eller barna man har=)

Selvsagt kan man fint kjøpe det til seg selv. Hadde ikke jeg fått det i julegave hadde jeg sikkert endt med å kjøpe det selv;)

Skrevet

kult.

tenkte kansje at det var sånn ting man skulle få av mannen når barnet ble født eller noe i den duren (mye sånt man ikke vet om når man altid har vært alene og vil jo ikke at folk skal tror at far har kjøpt det til meg)

men da er det jo ikke noe stress :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...