Gå til innhold

Førstegangs gravide i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Hei hei. Jeg er ei jente på 25 år som blir mor for første gang og har termin 3.juni. Jeg ser det finnes andre linker her med gravide i Trondheim og termin i juni, men jeg legger også merke til at de fleste er mødre fra før og derfor liten tid til et treff samt at de også har gått igjennom dette før og vi førstegangsgravide har et litt annet forhold til alt som skjer nå for første gang.

Det hadde vært gøy om vi ble en liten gjeng som kunne treffes etterhvert og dele disse førstegangs-opplevelsene med hverandre.

Fortsetter under...

Hei...

Førstegangsgravid her også, og jeg er helt enig med deg..

Flergangsfødende vet litt hva de har i vente og jeg føler alt som nytt, så har vært veldig moro hvis en gjeng kunne samles og at vi finner støtte i hverandre...

Jeg er så heldig å ha mange rundt meg, men ikke alle har en omgangskrets der man kan dele alle tanker og følelser...JEG ER MED:)

• 1 måned senere...

Så bra at det er flere som tenker som meg :)

Jeg har ikke vært her inne så ofte i det siste, men tenkte jeg skulle prøve å følge litt mer med fra nå av.

Tenkte jeg skulle ta et lite initiativ til å treffes, den som vil og kan.

En av de mange kafeene på solsiden en ettermiddag/kveld kanskje?

I begynnelsen av April?

Bare å komme med forslag!

Hilsen Trude

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg får jente jeg også :) 3.juni og jeg merker at det begynner å nærme seg sakte men sikkert nå....

Jeg slenger ut et nytt forslag til treff så får vi se om noen er int.

Hva med Bare Blåbær på Solsiden torsdag 24.april kl.19.00?

Trudemor :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...