Gå til innhold

GRAVID PÅ PILLEN

Maligima

Anbefalte innlegg

Skrevet

TOK TEST IDAG ETTER AT JEG HAR FØLT MEG LITT UGGEN DE SISTE DAGENE...OG DEN VA POSITIV..SÅ JEG TOK EN NY TEST OG DEN Å VA POSITIV...!!!

EG VET IKKE HELT HVA EG SKA SI...EG HAR EN GUTT PÅ 3 ÅR OG EN JENTE PÅ 1,5 ÅR...DET HER VA LIKSOM IKKE PLANLAGT...ER LIKSOM EN GRUNN TIL AT EG GÅR PÅ PILLEN...VET IKKE HVA EG SKA GJØRE...KJÆRESTEN MIN HAR EG VÆRT SAMMEN ME I 9 MND OG HAN STUDERER I OSLO,MEN HAN SATSER PÅ Å FLYTTE OVER TIL BERGEN TIL HØSTEN...MAMMA SPURTE HVA EG HADDE TENKTE Å GJØRE,MEN ALT EG TENKER PÅ ER HVORDAN JEG KAN HA BLITT GRAVID PÅ PILLEN...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pilla er ikke 100 % sikker. Har du vært dårlig i magen eller kastet opp i det siste da?

Skrevet

Venter 3 barn på pillen jeg....den er ikke 100% sikker!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Venter tre barn? Skal du få trillinger?

Skrevet

Er og gravid på pillen. Så jeg vet at det skal jeg ikke bruke etter at den lille er født. Da blir det noe annet ja!

Så sikkert er det ikke

Skrevet

jeg er også blitt gravid på pillen, vi er en av de hundre som blir det... jeg har bestemt meg for å beholde og er 24+5 uker i dag... skjønner veldig godt sjokket ditt siden jeg har vært gjennom det samme selv... går liksom litt tid før man faktisk skjønner at det har skjedd, siden det ikke var planlagt I DET HELE TATT... Vi hadde ikke begynt å tenke på det egengang, bare vært sammen i 6 månder da det skjedde...

vanskelig å råde deg til hva du skal gjøre, men kanskje snakke med barnefaren og høre hva han synes??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...