Gå til innhold

Til dere som faktisk liker navnet Sienna!

Anbefalte innlegg

Blir Sienna Seline for "mye"? To altfor like navn? Syns nemlig det var en fin klang over det.

Prøver å finne mellomnavn på S som passer til Sienna?

Hva med Sienna Secilie? Er det da bedre med Sienna Sofie? Jeg begynner å syns at Sofie er litt "hardt".

Forslag tas imot med takk!

Kriterier:

- Sienna skal være det første navnet

- Det bør slutte på E

- Det bør være tre stavelser - eks: Se-li-ne

- Det bør ha en italiensk klang over seg

Fortsetter under...

Sienna er så utrolig pent, vurderer nesten å stjele det! Tihi, men det er fantastisk nydelig. Og det passer så godt i Norge, og så godt i utlandet.

Rangert:

1. Sienna Seline - Søtt, synes ikke det ble så likt. Kjempefin klang, ja!

2. Sienna Sicilie - 4 stavelser på 2. navn blir kanskje litt langt?

3. Sienna Sofie - Synes Sofie er litt "oppbrukt" i forhold til å stå til et såpass spesielt og fint navn som Sienna...

Sienna Sabrina

Sienna Susanne

Sienna Selise (Evt. Celise)

Sienna Saline

Sienna Shasmin

Sienna Serine

jeg synes to like forbokstaver blir litt too much,, sienna er ganske uvanlig og fint for seg selv, er redd det kan bli litt jålete om du skal ha enda et uvanlig navn etterpå...

men hvis du skal ha noen, så synes jeg Sienna Marie er finest...

Annonse

Neida, jeg MÅ ingenting. Bare lurte på andres meninger, og om noen hadde noen forslag. Men vi skal ha et mellomnavn, siden storebror har det. Egentlig er Magdalena et viktig navn for mannen min, men han vil helst ha Maria Magdalena, og det er HELT uaktuelt for meg. Og alle jeg spør er enig med meg. Det blir ALTFOR drøyt.

Vi kommer bare til å bruke det første navnet, og da syns jeg ikke dobbelt navn til Sienna blir "too much". For å møtes på halvveien, kan det jo hende det blir Sienna Magdalena. Men det tenker jeg de fleste her inne syns er "too much".

Så vidt jeg har forstått har storebroren også to fornavn (på S?) og da er det jo bare kjempefint at lillesøster også får dette. Synes det er litt viktig selv, jeg. Ikke nødvendigvis to navn på S men to navn;-)

Synes ikke Sienna + et mellomnavn blir too much, hvertfall ikke om dere bare vil bruke Sienna til daglig. Hvis mannen din vil ha Magdalena, synes jeg dere godt han ha Sienna Magdalena, hvertfall om det ikke er noe must for dere å bruke begge navnene. Maria Magdalena blir altfor drøyt, ja, tror nok få ville tatt det særiøst..

Synes Sienna Magdalena er finere enn Sienna Sofie, hvertfall.

Lykke til med valget!;-)

Jeg synes Seline skal skrives med C, samt at Sienna Seline blir litt for klissete. Sienna Sofie klinger bedre, men er heller ikke helt ultimat - Sofie er så vanlig i forhold til Sienna. Prøver derfor med noen forslag:

Sienna Serine

Sienna Sicilie

Sienna Simone

Sienna Susanne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...