Gå til innhold

Bugaboo Cameleon, Brio Sing eller Teutonia Fun..

Anbefalte innlegg

Det står mellom disse tre, men har et par spm. Kan Bugaboo Cameleon sportsvogndelen legges ned så barnet kan ligge og sove? Eller er den kun en posisjon på den? Synes denne vognen virker super på de fleste områder, bortsett fra at kurven under er vanskelig å komme til og er relativt liten.

Er det noen som har rukket å kjøpe Brio Sing og kan dele erfaringer? Prøvde den i butikken idag og den virket kjempefin. Det eneste minuset er kanskje at bagdelen var litt kronglete å få løs i forhold til Bugaboo. Noen som bekrefte dette? Mulig akkurat utstillingsvarianten var litt tricky.

Til slutt Teutonia fun, erfaringer? Stemmer det at den ikke kan snus så man får de store hjulene fremme på vinterføre? Synes den ser veldig fin ut, men har ikke sett den i butikk. Er det greit å få løs de forskjellige delene?

Setter pris på alle tilbakemeldinger om disse vognene:)

Fortsetter under...

Teutonia fun kan ikke snus så man får de store hjulene foran nei. Da må du ev kikke på teutonia mistral s. Det er greit å få løs delene ja, hvis du mener at sittedelen kan tas av?:) Det er enkelt og greit:)

Jeg har vippet opp vognen på vinterføre noen ganger, og kjørt med kun bakhjulene hvis det er steder det er vanskelig å komme over. Syns den fungerer fint:)

Cameleon har mye bedre demping enn Fun, i alle fall. Handlekorgen ser kansje liten ut på bugaboo, men den er en av de største du får. Litt vanskelig å komme til med bag, en det gikk greit. Sittedelen har tre posisjoner, den ene er full liggestilling. Har ikke sett Brio Sing, men har ått høre at det er den eneste briovognen som blir produsert i Kina... I tillegg har den en liten kalesje på sportsdelen i forhold til de to andre. En positiv ting med Fun /mistral S er at du får kjøpe fottrekk. Kan være greit å ha, men jeg sydde et selv til bugaboo uten store problem.

Vet dere om sportsdelen på Cameleon er stor nok til at man kan bruke den hele veien, eller om man må bytte den ut etterhvert fordi barnet "vokser fra den"?

Har noen erfaring med Traxx forresten? Fikk foreslått den her nå. F.eks Traxx Jaguar.

Bugaboo kan legges bak - men den blir ikke flat - men barnet kan fint sove i den fordet:o)

Kurven under er IKKE liten, det er plass til masse i den, men den kan være litt vanskelig å komme til med bagen på - men jeg har snudd kurven og da er det lettere å komme til:o)

Bagdelen på Bugaboo er jo knallenkel å ta av og på - det er et stort pluss:o)

Jeg har ikke prøvd de andre vognene, men har en Buggis selv og kan bare si at jeg er kjempefornøyd med den - ville nok valgt den av de tre du nevner;o)

Annonse

Har Traxx Jaguar 3, er kjempefornøyd med den. Ser det ligger et par ute på finn nå. Sittedelen kan snus begge veier og det synes jeg er en fordel. Kurven under er lett å komme til. Synes den har gode kjøreegenskaper. Så er den kul å da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...