Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 for at datteren min skal hete Julie, må være anonym, for jeg skal ikke fortelle dette til noen enda, forige gang ble det så mye oppstyr med at noen var enige mens andre ikke i det hele tatt...men er dette ett bra valg?
Vannmann35 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Julie er klassisk og pent, men ikke særlig spennende da... Men det var vel neppe målet heller :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Fint navn, men litt vel vanlig kanskje? Kan jeg spørre om grunnen til at du landet på akkurat dette navnet?
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 For så vidt pent navn, men jeg synes det er ganske kjedelig. Men det er ikke noe galt med det utover dette, hva med Julia? Synes det blir mye mer spennende med en gang. Men det viktigste er at du liker navnet.
~Buffalo~ Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Julie og Julia er like kjedelige, men har en fin klang.
Lille-mor Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Julie er et søtt og pent navn. Det er på navnetoppen i Oslo/Akershus-området, men det er jo ikke nødvendigvis der du bor...? Du kan jo i så fall vurdere å kombinere det med noe som er mindre vanlig.
maria isabell Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 julie er fint,ville hatt et navn til slik at de ikke vart julie 1 og julie 2...i klasse sammenheng...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 jeg valgte det fordi jeg syns det er kjempe fint, også har hun andre datteren min ett veldig enkelt og vanlig navn, angrer på at jeg ikke har to navn på min første fødte men blir så dumt å forandre på det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå