Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende???

ren 79

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt over en mnd siden fikk jeg en SA. Andre SA i løpet av ett halvt år. Dene gangen trodde jeg virkelig det var min tur... men nei

Jeg har begynt å bli kvalm og tok en graviditetstest og den viste positiv. har forsovet tatt tre ukike merker som viser det samme - positiv. Jeg gikk til legen for å høre om jeg var gravid igjen, eller om det hang igjen fra SA. Men jeg måtte ta en blodprøve og komme tilbake igjen om to uker for å se om det har økt. Hater denne ventetiden hvor man ikke vte noe..

Noen som vet hvor lenge man tester positivt etter en SA???

Jeg håper så inderlig at jeg er gravid igjen..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha hørt at man kan ha positiv test opptil 9 uker etter sa/ma, men ta dette med en klype salt da jeg ikke er sikker...

Men etter min sa, så tok jeg test ett par dager etter, og den var negativ.

Jeg var da 6+2 da jeg mistet.

Skrevet

Uff mange forskjellige svar.

Jeg har alle symtomer på at jeg skal være gravid igjen.. Hater denne ventetiden:-)

Men heldigvis har jeg en frisk jente på 17 mnd:-)

Skrevet

Hei hei!

Jeg hadde også en sa for litt over en mnd siden (8des), og jeg er gravid igjen. Hadde negativ test den 8 januar, men testet positiv denne uka. Så det er absolutt mulig du er gravid :-)

Lykke til!

Skrevet

Hei

Kjekt å høre om andre i samme situasjon.

Jeg har enda ikke fått mensen, og har alle symptomer på at jeg er gravid. Men jeg klarer ikke å slappe av før jeg har fått høre det av legen om en hel uke.....

Og siden jeg har mistet to ganger før, er jeg livredd for å miste igjen..

Skrevet

Det er veldig forståelig at du er redd, men må jo tro at alt går bra hvis du er gravid igjen. Og det kan det jo høres ut som du er :-) Jeg får svar på hcg måling på mandag, og jeg er veldig urolig. Klarer nesten ikke å glede meg i det hele tatt, er så redd for å miste igjen.

Får håpe du får positivt svar da og at de første ukene går veeeldig fort!

Man blir vel roligere jo lenger man kommer? :-)

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det blir noen lange nervepirrende uker fremover.

Jeg skal ta ny blodprøve neste fredag, så jeg får vel svar over helgen igjen.... Lang ventetid..

Lykke til på mandag:-)

Skrevet

Da jeg hadde positiv graviditetstest etter fire uker så viste det seg at det var en exu og ikke SA som først antatt.

Håper inderlig at du er gravid igjen, men siden det er fare for exu så synes jeg det høres risikabelt ut å vente i hele to uker før neste blodprøve. Det skal kunne gå å ta blodprøve med to dagers mellomrom for å se om det er ny graviditet, rester etter en SA eller om det er en exu.

Skrevet

Hvordan gikk det med deg i går??

Jeg får svar i morgen på hcg. er så utrolig spent.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...