Gå til innhold

kjennskap til Teutonia kombi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber i barnehage og har fra det vært borti teutonia y2k. Syns dette har virka som ei kanll vogn, så på onsdag dra jeg og kjøper ei teutonia spirit-s. En trehjuling som jeg har falt veldig for.. Du kan jo gå inn på teutonia.com å lese litt.. Syns det er ei vogn som ikke er så tung, lett og legge sammen, tar liten plass i bilen og har sittedel som vi kan ha begge veier. Dette er noe av det jeg liker ved den..

Jeg har Teutonia, og er VELDIG misfornøyd. Synes hele greia er skikkelig plæstik, har hatt den i 5 mnd, og nå begynner den å bli ødelagt. Vi måtte kjøpe ny, for en bil kjørte på vår gamle vogn (Simo-og den var jeg veldig fornøyd med!) Jeg vil ikke påstå at vi behandler vognen noe særlig "røft" heller, bare normal bruk. Det er hovedsaklig når jeg legger ned ryggen/tar opp ryggen at problemene oppstår. usj. Et uromoment i hverdagen, er den vogna:(

Vi har teutonia bagvogn med sportstrille når man tar ut bagen.. den ble kjøpt for 8 år siden til min søsters førstefødte...og så brukt til hennes andrefødte..en annen venninne av henne har lånt vogna og nå skal vi ha den... De var veldig fornøyde med den! 4 hjul altså.. men det er luftdekk/hjul og den ene ble ødelagt i fly en gang.. ellers har vognen vært MYE i bruk til de to første..

Dessuten var det bare å bestille et nytt hjul på barnas beste.. så enkelt å få tak i deler.. også nå 8,5 år etter den ble kjøpt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...