Gå til innhold

To uker til termin, og ingen anelse om hva han skal hete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lista er fortsatt laaaang, vil dere hjelpe til å si hva dere syns om disse?

Herman

Sondre

Frode

Samuel

Patrick

Sverre

Edvind

Alexander

Edvard

Bendick

Jonatan

Sigvart

Asle

Markus

Philip

Kasper

Gard

Erlend

Petter

Ask

Elias

Oliver

Ludvig

Eivind

Askil

Tobiar

Øyvind

Eskil

Teodor

Mikkel

Martin

Christoffer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SAMUEL!!! Helt klart! Jeg vet bare om én som heter det, og det er min stesønn!

Skrevet

Her var det mange fine navn. Kan hjelpe deg med hvilke jeg ikke liker, så får du kortet ned lista litt.

Liker ikke:(

Christoffer

Patrick

Alexander

Jonatan

Samuel

Bendick

De jeg liker best er :)

Petter

Sverre

Edvard

Øyvind

Askil

Skrevet

Kan gi deg mine topp 5:

1. Edvard

2. Ludvig

3. Bendik

4. Gard

5. Philip

Uansett - det blir nok lettere å finne et navn når du endelig ser han :-)

Skrevet

Likte best:

Erlend

Edvard

Petter

Eskil

Martin

Mikkel

Likte ikke: Samuel, Sigvart, Frode, Asle

Skrevet

Hei. Jeg tar ti på topp, håper det hjelper noe:)

1.Øyvind

2.Eivind

3.Sverre

4.Ludvig

5.Petter

6.Bendik (uten c)

7.Herman

8.Sigvart

9.Edvard

10.Sondre

Ellers synes jeg egentlig alle var fine. Eneste jeg virkelig ikke liker, er Patrick.

Skrevet

for om du har mange navn på lista så det er når ungen kommer at man finner ut hva ungen skal hete. det var det jeg gjorde for om jeg hadde navn så ble det aldri de navnet jeg valgte. så ikke stress med navn synes jeg da. med han minste ville jeg at han skulle hete tobias men fant fort ut at han ikke passa til det men det ble mathias og det passa veldig godt til han

Skrevet

Takk for svar! Det er så utrolig vanskelig. Vi hadde funnet det perfektet jentenavnet, men så får vi gutt. Vi ønsker å velge et guttenavn vi liker like godt som vi likte jentenavnet vi hadde plukket ut.. Syns det er litt trist å " bare ta et", men har ingen ideer til noen vi liker kjempe godt.. :-(

Skrevet

Jeg synes du skal velge Gard, det er tøft, maskulint og fint. Synes du har god smak på guttenavn, ble veldig nysgjerrig på hva dere hadde som jentenav da -vil du si det?

Skrevet

De jeg liker best:

Samuel - sjeldent og vakkert. tenker litt på det selv. det har jo en nydelig klang! men det kan være at det klinger litt rart dersom dere har et svært norsk etternavn. det får dere jo vurdere selv

Philip - synes det er et fint navn som passer på både liten og stor

Eskil - tøft navn. er skikkelig i vinden for tiden da, så dere bør være klar over at dette kan bli et poppisnavn etterhvert. et av de fineste norrønt navnene jeg kjenner til

Ask - enkelt og tøft:-)

De jeg ikke ville brukt:

Frode - synes det er kjedelig, og liker ikke klangen i navnet

Edvind - da synes jeg Eivind (som du også hadde på lista) er mye finere. ville i så fall stavet det Edvin

Sigvart - synes det er litt rart

Asle - liker definitivt ikke klangen i navnet

Gard - synes det er for hardt

Erlend - synes det er et "bøllenavn". Erland er bedre

Elias - greit, men utrolig kjedelig. du har så mange andre mye finere og mer spennende navn på lista di

Øyvind - synes Eivind er finere, og mindre bøllete

Resten er helt ok

Nye navneforslag er kanskje ikke det du trenger mest, men har du vurdert Ådne? Synes det er litt i stil med flere av navnene du vurderer...

Skrevet

Har ikke så lyst å fortelle jentenavnet nei ;-) Sparer det til hvis vi får en jente en annen gang... Hehe.

Samuel passer vel egentlig ikke så godt til etternavnet, for etternavnet er veldig norsk, og uvanlig. Bare mannen min sin familie som har det, og det er et sånn typisk telemark navn.. så du kan tenke deg. Men vi syns begge at samuel er veldig fint da...

Egentlig hadde vi tenkt å bruke Sondre, for det passer veldig bra til etternavnet, og er jo et koselig navn. Men så er vi som sagt ikke sikre, for vi syns ikke det er helt supert heller..

Har ikke tenkt på Ådne, det var et godt forslag. Får høre med samboeren min hva han syns. :-)

Skrevet

alexander eller christoffer, nydelige navn.. drit i om de er for vanlige, som mange vil påstå..

Skrevet

Det fineste navnet er Bendik! Uten c..

Phillip, Elias er også fine navn..Tobias er fint.. Tobiar?skrivefeil?

Asle, Herman, Frode, Sverre, Edvin, Sigvart, Gard, Ask, Ludvig, Askil, Eskil likte jeg ikke i det hele tatt..

De andre er helt vanlig..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Sondre, Alexander, Kasper og Eskil var de navnene jeg syntes var finest :-)

Skrevet

Hva med Trym, Sivert eller Vetle?

Skrevet

Jeg har foreslått Sivert, men det likte ikke samboer.. Vetle heter nevøen vår, så det blir jo litt rart da.. Har ikke lyst å bruke Trym fordi veldig mange heter det nå, har jeg inntrykk av. Men syns det er fint da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...