Gå til innhold

Noen som er blitt gravid på 2-delt embryo?

miss 80 høygravid-ks 23.1.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk satt inn to egg i går som var 2-delte. Legen sa jo at det optimale var 4-delt, men at jeg godt kunne bli gravid på disse og. Mange som har blitt det eller??

klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Hei vennen!

Så nå er du endelig ruger igjen :-) Håååper det går deres vei denne gangen!

Jeg er faktisk ikke sikker på hvor mangedelte eggene var sist, men tror de var 4 delte da også.

MEN jeg har lest om de som har satt inn 2 delte egg og blitt gravid.

Husker når jeg og min x hadde et forsøk for mange år siden at mine egg den gangen ikke var optimalt delt ved innsett, men fikk den gangen beskjed om at det ikke trengte å ha noen betydning. Det ville de ta igjen utover svangerskapet dersom de festet seg. Det var hvordan eggene så ut som var viktig :-)

Skrevet

Heia du:)

Ja ruger nå, men er vel ikke helt optimistisk. Men håper jo selvfølgelig. Håper bare at eggene kan klore seg fast der inne, men vi får se!

Hvordan er formen din da? Hvor langt på vei er du? Du er skikkelig heldig som har klart det. Må være så befriende!

go klem til deg:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg var ikke optimistisk når jeg ruget jeg heller, men det gikk da bra :-)

Nå er jeg 17+5 så det går fremover selv om dagene snegler seg avgårde...

Har hatt mange plager og har fortsatt noen, men skal absolutt ikke klage. Dette går til en god sak så kvalme, oppkast, hodepine osv er helt greit selv om jeg blir veldig sliten av det :-)

Håper inderlig at du tester positivt om ca 2 uker! Og husk at blødning ikke trenger å bety at det ikke er noe der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...