Gå til innhold

Skal dere ha babyen sovende på foreldresoverommet?

Anbefalte innlegg

Hvorfor/hvorfor ikke?

Vi skal.

Syntes det fungerte beldig bra med førstemann.

Han flyttet på eget rom da han var ca 9 mnd.

Synes det er greit å ha de på rommet så lenge man ammer. Ammet vår først til han var 7 mnd ca. Da sluttet han selv. Siden barnerommet var under oppussing ble han altså ca 9 mnd før han flyttet på eget rom.

Fortsetter under...

Vi har også tenkt å ha babyen på vårt soverom. Eget rom for ham/henne innebærer litt ombygning, så det blir nok noen måneder før det skjer :-) Min bror og svigerinne hadde sønnen sin på rommet til han var ett år.

Har tenkt å ha babyen på rommet ja...Men hvor lenge vet jeg ikke...Gutten vår "flyttet ut" når han var 6 mnd...Han våknet av sambos snorking...hehehe....

Siden vi har et rom for lite så vet jeg ikke hvor neste mann skal sove...Får håpe vi har funnet noe innen den tid..=o)

ja, lillemann skal sove sammen med oss i allefall så lenge jeg ammer om natten... Synes det var kjekt å ligge å amme, så da er det kjekt å slippe å stå opp og inn i ett annet rom for å gi pupp...

Annonse

Skal nok også ha babyen inne hos oss, samme grunn som de fleste her...praktisk iforh til amming. Har også et rom for lite, så får se etter hvert hva vi gjør etter hvert.. Har 3 rom, men vi har også ei som er her annenhver helg i tillegg til vår felles datter. Om vi skal bygge på har vi ikke helt bestemt ennå. Vi hadde datteren vår på vårt rom til hun var litt over 18mnd pga plass der vi bodde da, så fikk de dele rom annenhver helg. D gikk fint d og, så d blir nok ei råd ;D

Vi skal også ha snuppa på soverommet sammen med oss en stund - er førstegangs, så vet jo ikke hvordan allting blir, men regner med å ha henne der en 6-8 mnd eller noe slikt. Såvidt jeg har forstått er det en stor fordel mht amming om natten og slike ting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...