Gå til innhold

Da er det en ledig plass i sofaen :-)

nungo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår vakre lille Anna kom til verden mandag 7. januar. 3,6 kg og 52 cm. Fødselen gikk uten komplikasjoner. Fikk de første rier rundt kl. 18 søndag kveld. Dro på sykehuset kl. 23 og kl. 2:30 var hun født. Fikk litt morfin men hadde ingen effekt, slik jeg opplevde det. Trodde jeg skulle dø når hun skulle presses ut, men det er jo slik det er med fødsler. Var 3 dager på barsel - bare stress syens jeg. Måtte dele rom med 3 andre og fikk ikke sovet noe på de tre døgn. Det var godt å komme hjem. Nå skal vi finne en ny rytme i familien, men foreløpig takler storesøster det nok så bra. Fortsatt litt lite søvn på mamma - kjenner at jeg er blitt eldre siden sist! Tror nok ganske sikkert at det er siste gangen :-) Lykke til til alle andre. Plassen min i sofaen er det mange jeg under fra "prøver over 35".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den lille Nungo. Så godt å høre at alt gikk bra med dere.

Skrevet

Gratulerer til lille Anna!

Og til en god födselserfaring! (Pent navn, for den delen, vår jente på 3 år heter Anna Erika).

Synes du har vaert sterk som jobbet in i det siste. Nyt nå dine små prinsesser og tiden hjemme.

Klem,

Skrevet

Gratulerer så mye Nungo :)

Mange klemmer fra

Skifer

Skrevet

Gratulerer så mye nungo!! Godt å høre at alt gikk fint, håper du får nok søvn fremover! Nydelig navn dere har valgt til prinsessen!

Lykke til videre i heimen, det har vært kjekt å følge deg!

=D

Skrevet

Gratulerer Nungo :)

Tenk at nå er du i mål!

Vi har delt maaaaange måndeder med prøving, gleder og sorger.

Er så glad på dine vegne.

Koooooos deg masse med lille Anna og storesøster som sikkert er stolt.

Stor klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjære nungo!

Gratulerer med jenta! Og vel overstått dåd!

Nydelig navn på prinsessa.

Jeg sitter her med min prinsesse, som er blitt vel fem måneder nå. Du har en fantastisk tid foran deg!

Jeg nyter hvert sekund, nesten, og er så glad for at vi fikk til å få en unge til!

Alt godt til deg og resten av familien, husk å få deg nok hvile!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...