Gå til innhold

Flere som skal føde på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg har lyst til å søke meg til Ullevål. Soner til Ahus, men har forstått at man kan søke seg dit man vil... Fødte min første på Ullevål, og var veldig fornøyd enda det er maaange år siden. Da var det ikke sykehushotell og bra opplegg. Hadde en fantastisk jordmor som jeg vet jobber der enda;) Lykke til!!

Lykke til du også!! Når har du termin?

Min jordmor heter Jorunn et eller annet. Står stille akkurat nå, men hun var en dreven dame som bare ordnet hele fødselen for meg. Helt utrolig dame!!

Annonse

Spennende for oss alle!!

The Crow m/spire, når har du termin da? Jeg hadde termin 20.august forrige fredag på UL, mens denne fredagen ble terminen satt til 13.august. Et sted mellom der blir det kanskje?

Annonse

hører til ahus men søkte ullevål sist og fikk plass, og har søkt nå og fått plass

hadde en fantastisk turnus-jordmor i tillegg til vanlig jordmor sist.

blei litt dramatisk, så det var kjempehyggelig dagen etter da turnus-jordmora stakk innom før vakta hennes begynte for å se at vi fortsatt hadde det fint =O)

Så artig!!

Hadde vært vittig å møte noen i gangene på hotellet ja!!

Jeg har forresten lagt inn et innlegg på bim-treff oslo (ikke et organisert bim-treff, men bare et vanlig innlegg) om noen har lyst å treffes på Hard Rock Cafè torsdag 6/3 kl 1800. Titt innom der om noen er interessert!!

Tror selve hovedinnlegget heter juli/august-mammaer i Oslo? Litt usikker, men det ligger ganske langt oppe. (skjer ikke så mye på de sidene!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...