Gå til innhold

Modningsakupunktur i Drammen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å finne han som jobber/jobbet på smerteklinikken på sykehuset - han holdt til i det gule gamle trehuset til høyre for kirkegården - Rømersgate. Men jeg finner ham ikke på gule sider. Kanskje han ikke driver den klinikken lengre... Han var flink på mine bihuler hvertfall:-) Og virket trygg siden han jobbet på sykehuset - jeg er jo litt skeptisk av natur... Hehe. Skal si fra hvis jeg finner noe ut om hvor han har blitt av.

Ellers jobber det en kvinnelig akunpunktør i Sandvika som visstnok har en del erfaring med bl.a. infertilitet - hun fikser sikkert noen nåler for modning også? Bærum akupunkturklinikk, Brodtkorbsgate 7, 1338 Sandvika 67 56 40 48 (tror hun holder til i eller i nærheten av storsenteret)

Annonse

Aksnes Asbjørn

Drammen naturmedisinske senter

Rømersvei 6, 3016 Drammen

tlf: 32 83 13 70

Dette er han i Rømers vei rett bak Torget Vest. Aner ikke om han er flink på modningsakupuntur men jeg vurderer å ringe ham for å prøve hvis intet har skjedd innen mandagen. :-)

Jeg gikk hos Kari Lise Bruset, Lierskogen Akupunktur. Veldig flink. Skal gå dit denne graviditeten også. Ellers tror jeg de fleste akupunktører skal kunne modningningsakupunktur. Gikk dit denne gang for svangerskapskvalme og det hjalp!!

Oj - spørs om jeg rekker noen timer der da... Er 40 uker i dag, og har ennå ikke ringt... Får høre til mandagen om det ikke skjer noe i helga.

Lena - tror du kan begynne med nåler nå, men de setter vel kanskje ikke sånne skikkelige "fødenåler" før man er to uker før? Ring og spør du:-9 Modningsprosessen tar tid - jeg har holdt på i to uker nå - og fortsatt ingen baby å skue;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...