Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+2 i dag,var til første kontroll på onsdag og da var alt i orden. Da jeg var på do i dag morges kom det frisk blod på papiret da jeg tørket meg, men det har ikke kommet noe mer etterpå. Har ingen smerter i magen, bare de vanlige mensmurringene. Noen som kan si noe i forhold til dette? Hva bør jeg gjøre??

Veldig takknemlig for alle svar :)

Fortsetter under...

jeg skal fortelle deg om mine ganger.. 1 har endt bra, mens 2 har endt i SA.

Først vil jeg si at din høres foreløbig ut som om den er ufarlig. Vil råde deg til å kontakte legen din, si at du vil ha innvendig UL

1.gang jeg ble gravid hadde jeg prøvd 2 år før jeg ble det, jeg var så uffatellig glad, men i uke 5 begynne jeg å blø. Det var som oftest brunt det som kom, men av og til litt rødt: jeg hadde ingen smerter i forbindelse med bløsningen. Jeg blødde og hadde truende abort frem til uke 12, da stoppet det. denne gangen jeg det bra, jenta er nå 9 mnd

2.gangen jeg ble gravid startet jeg å blø i uke 5 da også, jeg blødde i noen fager med da stoppet det. dette var også blanding av rødt og brunt. I uke 8 begynnte jeg å blø igjen, denne gangen var det rødt det som kom. Jeg følte på meg at nå går det galt. På kvelden startet jeg å få vondt. Midt på natten våknet jeg av at jeg hadde KJEMPE vondt, jeg foss blødde. Om morgenen da jeg sto kom den lille ut.

3.gangen jeg ble gravid blødde jeg på IKM dagen, men det stoppet opp, hadde ikke vondt da heller. ca en uke senere startet jeg å blø igjen, jeg sjønnte jeg kom til å miste hele tiden da testen aldri ble mer positiv, den ble berre svakere og svakere helt til den var negativ, den dagen mistet jeg også. Blødde mer og mer og fikk vondt

Takk for at du tok deg tid til å svare Tryne:) Det setter jeg pris på. Jeg har ikke hatt noe mer friskt blod i dag, bare litt lysebrun utflod....det kommer ingeting i truseinnlegget, bare når jeg tørker meg. Har heller ikke fått noe vondt i magen, og føler meg vel ikke noe annerledes enn jeg gjorde i går....så jeg krysser jo fingrene for at det går bra...men er også forberedt på at det kan gå dårlig....skal ringe legen min på mandag morgen, han har innvendig ul, og tar meg sikkert inn med en gang :)

Også vil jeg få si at jeg beundrer deg Tryne, for at du ikke gir opp selv om du har hatt det veldig tøft. Og jeg håper så inderlig at det klaffer for dere snart igjen, og at du får oppfylt ditt høyeste ønske!!

Klemmer

Da jeg endelig klarte å bli gravid, så mistet jeg når jeg var 6+2. Det begynte med litt småblødninger, men ikke så mye at det kom på truseinnlegget, kun når jeg tørket meg. Dette var friskt blod. Så gikk det ett par dager, så kom det like mye friskt blod som første gangen. Men dette varte bare noen timer de dagene det skjedde. Så etter noen dager igjen så begynte jeg på samme måte igjen. Men da utpå kvelden så begynte det å blø ganske kraftig. Hadde ingen smerter i det heletatt. Kun litt mensmurringer etter ett par dagers blødning.

Men ikke bli skremt av dette. Er så veldig mange som blør litt nå og da, uten at noe skader skjer.

Har ett par venninner som har hatt mensen gjennom hele svangerskapet og, så inntrykket mitt er at alt er mulig. Kroppen er en rar sak å skjønne seg på:)

Takk skal du ha. Det er desverre veldig mange som sliter å ikke har det så lett. Nå har jeg startet med ett nytt prosjekt, får håpe det hjelper meg å bli gravid;) Lykke til videre selv, er ikke lett med alt som dukker opp under en graviditet

HEI

jeg var i uke 12 da jeg plutselig oppdaget brunt blod på papiret etter at jeg hadde tørket meg? hadde ikke noe vondt på forhånd, men det jeg hadde lagt merke til at gaviditets symptomer som ømme bryster og kvalme hadde gitt seg. Så tenkte jeg at når jeg vr i uke 12 så er det vanlig kanskje at det gir seg. Men hadde en rar følelse i magen at noe var galt, så jeg tok kontakt med legen min og ved nærmere undersøkelse viste det seg at jeg hadde hatt MA i uke 10 + 6. Jeg var helt knust og det verste vr at jeg hadde gått og trodd i over en uke at jeg var gravid, uten at jeg var det.

Så mitt råd til deg er ta kontakt med legen, det trenger ikke å være noe SA eller Ma, men du blir beroliget og vil føle det mye bedre. Lykke til og hold oss oppdatert.

En stor klem

Annonse

Hei igjen og takk for alle svar:)

Har vært hos legen i dag, og han så en liten spire med bankende hjerte. Alt var i skjønneste orden :) Jeg hadde en livmortapp som var veldig lettblødende.....så derfor jeg blødde litt.....så nå krysser vi fingrene for at det går bra videre!!

Lykke til med å få spire alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...