Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Kamal er mannen min sin sønn fra før. Som dere sikkert forstår er mannen min ikke norsk, og Kamal ble født før han visste at han skulle ende opp i Norge. Nå skal Kamal bli storebror til en gutt eller jente, og vi sliter litt med å finne et navn som kan passe både til vårt internasjonale etternavn og til storebror sitt navn, uten at det blir for fremmed i Norge. Vi vil gjerne også styre unna typiske poppisnavn... Noen som har gode forslag?
~Buffalo~ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Er Kamal indisk eller er det kanksje fra Sri Lanka? Vet at GURI faktisk er indisk! Det hadde vært veldig bra synes jeg med et navn som er typisk for begge kulturer:) Om han ikke er indisk kanskje det går i landet han er fra også? Uma og Amaya er vel jentenavn fra India?, og de kan godt gå i Norge og. Kommer ikke på noen guttenavn.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Guri fungerer i begge land, ja, men synes ikke det er så fint... Uma og Amaya var jo fine forslag. Men kanskje litt vel utenlandske? Skal i hvert fall notere de ned. HI
januarsurprise Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jente: Norah Neela/Nila Mira Adele Gutt: Leon Charlie/Charlo Floyd Milo (er klar over at det også er et vaskemiddel men det er så nydelig på engelsk!) Daniel Hmm... Liker du noen av dem?
*Dubsgirl* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Leona Sofie/Sofia Elida Olivia/Livia Hannah Saga Tindra Wilma Gabriella Dea Timea Norea Minea Laura Isa Elliot Kasper William Didrik Adrian Gabriel Leon Theo(dor) Leander Felix Hannes Herman Nikolas Jonah/Jonas Julian Edvin
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Nora er litt vel poppis og hunden til kusina mi heter Nila:-) Men Mira var fint! Leon har vi tenkt litt på, det er egentlig ganske tøft! Daniel er brukt i nær slekt og de andre blir litt vel britiske for min del. Takk for forslag HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Takk for forslag:-) Blant jentenavnene er de fleste brukt eller falt ikke helt i smak. Av guttenavnene likte jeg Gabriel, Leon og Felix. Kamal og Felix klinger vel egentlig ganske fint? HI
Vannmann35 Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Hva med: Jente: Amina Aida Noor Leila Ella Gutt: Darian Samuel Aron
Thala Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Kanskje... Viola Amanda Amelia Olivia Litha Leyla Lana Lara Tara Wilma Kaya Tim Theo Sony Scott Sam Roy Omar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå