Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei jenter! Jeg er ikke så mye innnom nå om dagen. Kvalmen har tatt litt over livet mitt, men den ser ut til å være litt på retur nå (krysser fingre). Når kvalmen ikke er verst er det bekymringene som tar overhånd, så jeg må rett og slett begrense informasjonsflommen jeg utsetter meg selv for. MEN, jeg håper det fortsatt går bra med dere, og de små spirene! Selv har jeg jo nå kommet i slutten av uke 11, og bærer nå på et foster ) Det er utrolig men sant!!! Ønsker dere alle en god helg!! Jeg titter innom fra tid til annen.... ;o)
MaybeMe? Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hei på deg og god helg til deg også. Tida har gått litt fortere i det siste, gikk veeeeldig sakte i begynnelsen. I går gikk jeg over til 2. trimester, deilig å være over 12 uker. Ikke lenge til du kommer etter nå, syns å huske at du var ca en uke etter meg? Håper kvalmen gir seg snart, ryktene skal ha det til at det blir bedre i 2. trimester. ) Jeg har ikke vært så veldig kvalm, men kastet opp senest i går. Litt kvalme er fortsatt ok, det preger ikke dagene mine så veldig mye. Gleder meg til å se deg på 2. trimester snart. ) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå