Gå til innhold

Har dere fått time til ordinær UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk time i posten i går,synes det var fryktelig tidlig...

Er ikke før 17.mars.Termin 14.

I uke 20,trodde det var vanlig i uke 17...

Jaja,da har vi hvertfall datoen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp har også fått time. 12 mars. og termin er foreløpig satt til 10 august

Skrevet

Jeg har fått time for ei uke siden, og fikk 7.mars ;) Lenge til syns jeg!! Termin 7.aug.

Skrevet

Oi så tildig dere har fått brev om dette. Har ikke fått her...

Skrevet

jeg har heller ikke fått, men bare om tidlig ultralyd som jeg skal til 6. feb. forløpig termin er 25 august

Skrevet

Jeg har termin 5.august og fikk time til ordinær UL 14.mars. Synes også det var fryktelig sent..

Skrevet

Jeg har vært på tidli UL da jeg var 6 uker på vei. Har fått ny time til ordinær UL 4. mars. Har termin 4.aug.. så da er jeg 19 uker og 3 dager på vei. UL skal ver mellom uke 17 og 20.

Skrevet

Har fått time den 12. mars. Har termin 12. august : )

Skrevet

Jeg har fått time 18. mars og her termin 22. aug.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått ordinær UL-time enda,men vært på privat UL og har også termin 14 august.skal på en privat UL til den 13 feb,frivillig,for å sjekke at alt forhåpentligvis er tipp topp:)Var gynekologen som sa jeg kunne det hvis jeg ville og det vil jeg jo såklart.Men gleder meg veldig til den ordinære UL også:)

Skrevet

Det er vanlig at man ikke blir innkalt til ordinær UL før uke 18-19. Dette er for å være sikker på at fosteret har kommet langt nok i utvikling, slik at de får sjekket det som skal sjekkes. :)

Skrevet

Vet at det er vanlig å få innkallelse fra UKE 17,men er helt greit at vi skal i uke 20.Da er det kanskje mer å se på også.

Skrevet

Fikk brevet her om dagen, time til ordinær ultralyd 25 mars, med foreløpig beregnet menstermin til 22 august.. lenge å vente, synes de kunne sendt timeinnkallingen litt senere jeg da..

Skrevet

Har første UL 22 Januar, neste 7 Mars. Er da henhodsvis 12+0 og 18+2

Skrevet

har fått time til 27. mars kan være at de har mye å gjøre på sykehusene det virker som det er ganske mange som skal ha i august. kan være grunn til at man får i uke 20 jeg er i uke 20 når jeg skal til ul

Skrevet

Skal sies at jeg har maset veldig for å få bestillt time

Skrevet

jeg har fått i posten i dag men d viser seg at jeg skal komme langfredag???? d kan nå vel ikke stemme...så jeg får ringe ned og høre over helga...

Skrevet

står at man bør ringe man-tirs og tors tror jeg d var...men kan jo ringe i morgen sikkert...tror de har blingsa litt med påska;O)

Skrevet

Jeg har oxo fått time i påskeuka, men akkurat langfredag hørtes jo litt rart ut ja ;)

Skrevet

Jeg har termin 11. august. Fikk i posten i går. Innkalling til ul 10.mars:-)

Skrevet

Hei

Jeg har foreløpig kun fått inkalling til UL i 12-13 uke, 16 februar. Tenker etter denne blir jeg satt opp til denne vanlige rundt 18-20... Jeg vil da ha fått tre UL, og jeg setter virkelig pris på det :)

Skrevet

har fått time nå.. den 10. mars i uke 18. er 11 idag, så da har vi noe å glede oss til :)

Skrevet

Har fått time 6/3. Har forløpig termin ca 5/8, så det er vel rundt uke 18 det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...