Gå til innhold

hvor lenge er puppene ømme??


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

har ikke såå ømme pupper i dag som jeg har hatt tidligere...

blir kjemperedd og bekymra for at noe er galt...

er 8+4 i dag...

uff dette her tar virkelig på meg altså,..har mista to spirer før og har ingen barn så jeg blir kjemperedd når symptomene liksom forsvinner....

:(

*lei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det nesten som deg, men jeg er bare 5 uker på vei. Har hatt ømme pupper helt til nå, men nå kjenner jeg det ikke mer.

 

Med mitt første barn hadde jeg det til ca uke 12, men nå er de da allerede borte....

 

Men som jeg tenkte, hvis de er boret pga t jeg har mistet så må vel nesten all hcg være ute av kroppen da, for skal jo ikke mye hcg til for at jeg får ømme pupper iallefall. Og testen var knallpositiv i går, så da krysser jeg fingrene for at symptomer plutselig kan forandre seg eller forsvinne.

 

Men klarer ikke helt å slappe av med tanken...kjenner at jeg tenker på det hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7, og hadde ekstremt vondt i brystvortene fra uke 4-5 til 6, nå siste dagene har det vært borte, men i går kveld da jeg la meg var de vonde igjen.

 

Tror nok disse symptomene kan komme å gå litt. Sist jeg var gravid hadde jeg ikke ømme pupper i hele tatt.

 

Tror ikke du har noen grunn til bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper d..

har vært bedre av kvalmen og de siste par dagane så er liksom ikke bare puppene...de er litt vonde enda men ikke så ille som d har vært...

skal på UL den 15 så er vel kanskje bare nervøs...:)

takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...