angelica-s Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 jeg har enda ikke fått mensen, skulle hatt den 1 januar. det jeg lurer på er, kan man få eggløsning uten å ha hatt mensen? det nærmer seg jo egentlig min tid for eggløsning hvis jeg hadde fått mensen da jeg skulle. kan det være at jeg rett og slett ikke fikk/får mensen, men går rett på eggløsning nå og får da mensen igjen om ca 14 dager? noen som har opplevd det, eller vet noe om det?
nelliej Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 tror ikke det men du kan ha hat en senere eggløsning en du trodde husk at el kommer ikke 14 dager etter mensen men mensen kommer 14 dager etter el det er nemlig el som styrer mensen og ikke onvendt er du usikker kan du prøve clearblue fertilitets monitor etter jeg begynte å bruke den gik det opp et lys for meg jeg synes den er grei og gir deg en oversikt over det hele dyr i inkjøp men billigere å bruke på sikt en vanlige el tester tester også for østrogen det hormonet som modner eggene
71jente Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 jeg hadde i desember 2 uker forsinket mens (har ikke vært slik på år..) og nå i jan fikk jeg mens 1 uke tidligere enn beregnet utifra desember-mens. det er nok enkelte ting i kroppen som gjør at eggløsning blir utsatt tror jeg. Du kan få mens uten eggløsning, men ikke eggløsning uten mens så sant du ikke er gravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå