Gå til innhold

Emmaljunga city cros med city bag vs Bugaboo.

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer med city crosen med citybag? Så noen hadde den med hardbagen her... Har lenge vært bestemt på å kjøpe buggis, men er litt skeptisk til de små hjula på grus/i skogen, fjæringene og plassen i sportsvogna. Føler at kanskje City crosen derfor er et bedre valg??

Fortsetter under...

VI har i hvert fall valgt City Cross med City Bag, men da en 2007-modell, ettersom den har bærestropper. Vi valgte denne løsningen fordi denne vognen er superlett og fordi vi har lest så mye fint om den. Har også hørt flere som sier at den er god på all slags underlag (selv om det sikkert er enda bedre med lufthjul, om du ikke er så opptatt av utseendet. Det var samboeren min som falt for "felgene" på city cross...).

Vi har jo ikke prøvd den ute enda, så jeg kan dessverre ikke hjelpe med egne erfaringer fra bruk, og Bugaboo kjenner jeg ikke noe til. Men som sagt, vognen er i hvert fall en virkelig lettvekter med city bag, og det var det avgjørende for meg (jeg er ganske liten og lett selv, så det var ikke aktuelt med noe stor vogn).

I tillegg ser jo vogna kjempefin ut. :-)

jeg har hatt city cross og likte vogna veldig godt med city bag.men da jeg bytta til sportsdel ble den kjempetung.så da bytta jeg til bugaboo:) er veldig fornøyd med denne og skal ha babybag på den til høsten:) hvis du går masse på traktorvei eller sørpete grusveier er ikke denne vogna så bra,men går helt fint på vanlig skogsvei/sti.du kan også sette vinterhjul på de to små forhjulene,da blir vogna somen vanlig 4-hjuling.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...