Gå til innhold

Sex....


Sansara *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Uff... Mens jeg gikk med mine to andre barn var jeg helt "gira" på Sex og samleie også helt fra begynnelsen. Skulle tro noen hadde gitt meg piller for å få lyst.

 

Men nå; HELT BORTE!! Jeg har ikke lyst på, vil helst ikke bli tatt på, vil bare sove og ikke bli forstyrret.

Jeg blir kjempebekymret.

 

Jeg føler meg stor og svær, lite pen og attraktiv. Mannen min har begynt i ny jobb med dresskode og masse single pene trente jenter. Og jeg vil jo ikke være sånn som jeg er nå... Men jeg vil ha barnet.

 

Kanskje er det bare det at jeg er sliten siden jeg også har to andre barn og ta meg av og full jobb i lederstilling, men jeg håper det går over etterhvert utover svangerskapet.

 

Jeg er jo tross alt bare 9 uker på vei....

 

Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har ingen barn fra før, men jeg skjønner veldig godt at du blir sliten av å ha to barn + lederstilling! Synes det er utrolig tøft av deg:) Jeg har aldri vært så veldig sexgal - men i allefall et par ganger i uka! Nå er lysten heeeeeelt borte.. orker ikke tenke på det engang. Vil mye heller lese bok på senga eller sove. Samboer er veldig forståelsesfull da virker det som. Har vært kvalm i snart 4 uker og det har vel muligens noe med saken å gjøre det. Jeg håper som du - at lysten kommer tilbake etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...