Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Dere som har erfaring, hva er best å bruke? Nå går hemoroidene over stokk og stein her. Begynte med alcos i går, og hater å smøre på den kremen. Det eneste som er positivt er at det blir mykere bak der. Men tror ikke den har noen virkning. Er sheriproct bedre eller? Trenger noen som kan oppmuntre meg med at dette forhåpentligvis forsvinner etter fødsel. Nå vil jeg bare gråte.......
Adelina2 Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg sliter veldig med deisse hersent hemmoridene selv..har brukt masse alco anal men syntes ikke det har hjulpet noe..nå bruker jeg sheriproct..den skal iallefall være smertelindrende..bedrøvende..så det ikke gjør så vondt..men de har ikke forsvunnet..
Adelina2 Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 nei xyloproct er det jeg bruker...har stikkpiller i sheriproct..de har jeg ikke prøvd ennå
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 sheriproct fikk jeg beskjed av legen ¨kun bruke når det var nødvendig og ikke over lang tid.. så jeg har bare bruket den ved "ekstreme" tilfeller når jeg har hatt skikkelig vondt! den hjelper, syns jeg!
titath Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 e syns ihvertfall at alcos hjalp meg veldig da jeg var plaget med hemoroider ved sist svangerskap... hvis de kommer tilbake kommer jeg nok til å kjøpe det igjen
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Er det noen av disse salvene/kremene som gjør at hemoridene trekker seg tilbake?? Inn igjen, liksom? Eller bare mykgjør de og virker smertelindrende? Hemorider må være det minst sjarmerende aspektet av å gå gravid.....for noe dritt!
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Hehh...er akkurat det jeg lurer på og! For mine gjør verken vondt eller klør, de bare er der. Men det er mer enn nok, og jeg vil gjerne at de forsvinner!! Fysja fy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå