Gå til innhold

LEI, LEI, LEI OG BARE DRITT LEI!

Anbefalte innlegg

De fleste er vandt til den evige klagingen min nå. Men eg hater kroppen min bare meir og meir for kvar dag som går. Nå er jenta mi 8 mnd, sluttet heilt med ammingen for 2 mnd siden. Tatt 2 blodprøver og ifølge dem er det absolut ingenting gale med stoffskiftet mitt. Men eg får aldri svar på spørsmålet mitt om hvorfor eg aldri går ned i vekt uansett kva eg gjør?

Vel i juleferien har eg gått ned 3 kg faktisk men det er bare pga eg har ligget syk som ein døende fisk i 1 uke og totalt har eg vert syk nå i over 3 uker. Har ikkje orket snop og har maks ete 2 måltid per dag. Kjekt er det å se 73-74 på vekten i stedefor 76-77 men kva skal eg gjøre for å gå meir ned med trening og kosthold? For eg eter sunt og variert og trener regelmessig og allsidig. Går på Cla og krom og reduxin. ka meir kan eg prøve? noka milkshake?? andre måltidserstattere?? reductil?? Var ein stund inne på grethe roed med har ikkje vert inne der på 1 mnd og deilig har det vert! slippet å telle kalorier og se på klokken når neste måltid skulle vere.

Kjære slankerer, vær så snill å fortell meg kva eg skal prøve? Kva har funket på dere? Eg må bare få fortgang på sakene for eg orker ikkje vere ein nettopp fylt 20 åring som hater kroppen sin pga det svangerskapet gjorde med den. Eg vil leve livet og se meg selv i speilet og vere stolt over ein slank og sunn kropp, dermed må eg gå ned 10 kg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136512557-lei-lei-lei-og-bare-dritt-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei lavkarbo er ikkje noe for meg. er for opptatt, har både skule og ein baby og eg har egentlig ikkje noe tru på lavkarbodietten for den er ikkje realistisk for meg. det er ein livsstilendring eg ikkje gidd å leve med. må finne noe som eg kan leve med resten av mitt liv.

hei.ser du har like mye som meg å gjøre.så da anbefaler jeg reductil.starta med det i sept(82kg.)nå 72kg.

så jeg er fornøyd.har et mål på 65,.håper på å få op bort hengemagen å da må jeg trimme litt å stramme opp litt mer.tror det hjelper litt på motet når jeg får vite om jeg får den el ikke.

Reductil ja, det frister, men samtidig ikkje for eg har så lyst å klare å gå ned i vekt på egen hånd uten piller eller noe. Men no som eg virkelig har stått på med trening og kosthold i 5 mnd og uten å ha lykkes så veit eg ikkje meir kva eg skal eller kan gjøre. men reductil, når man slutter med dem legger man ikkje på seg bare ennå meir når man først legger på seg igjen? har hørt masse positivt og masse negativt. er så redd for å gå i ein felle og gjøre kroppen min vondt verre. hvor mykje koster de? og hvor mykje kan man regne med å gå ned per uke, måned?

Annonse

det ideelle vekttapet er 0,5-1 kg i uka.men jeg mener at hvis jeg klarer å gå ned sakte så er det bare positivt.for jo fortere man går ned så kommer det vel fortere tilbake..

for min del så mistet jeg lydten på brus å annet som er veldig søtt-heldigvis.

kan vel sammenligne søthogen med røykesuget.

har sluttet å røyke også(7 år siden).

det er ikke bare bare det heller.etter en stund så er det ikke godt med røyk og det samme er det med søtt,ivørtfall for min del.

det er jo også viktig å holde seg i aktivitet.hjelper godt med litt trim også...

okei.jeg er bare 1,63cm høy.vet ikke hvor lenge jeg skal spise de.

legen har søkt med inn for mageplastikk,men har ikke hørt noe enda.!

(det irriterer meg).har ganske mye hengemage etter 3 svangerskap.med 3stk som veide ca 4-4,5kg ....

fikk resept for 6 mnd.har 3 ganger til.var sløv i jula med å spise de men spiste ikke noe mer.slutter vel når jeg ikke føler de virker lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...