Gå til innhold

Mindre melk ved brystbetennelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brystbetennelse i det ene brystet. Fikk antibiotika i dag + nesespray. Skal pumpe meg hver 2 time, men føler det kommer ut så lite melk. Noen som vet om dette kan økes etterhvert?

I tillegg må lillegutt på nesten 4 uker få flaske siden det kommer så lite, noen med erfaring på om de tar pupp senere.

Veldig takknemmeligfor svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom en eller fler melkeganger er tett, kommer det mindre melk ut. Fortsett å pumpe deg hver 2. tine om dagen og hver 3. time på netten tgil de er helt fri for klumper i brystene. så fortsetter du med pumping like hyppig dag og natt til produksjkonen er kommet opp i det du ønsker

Skrevet

hei hei.. jeg hadde også brystbetennelse i ene brystet å fikk feber.. jeg tok antibiotika kur å ble kvitt dette.. jeg fikk beskjed om å la barnet suge likevel.. så siden jeg da hadde feber og var dårlig form å like vel hjemme så bare prøv å gi det ofte å vær sikker på at du får tømt brystet skikkelig..noen sliter med melken men som regel så reguleres mengden selv etter hvor mye du gir.. de har jo også økedøgn som ofte kan gå over 2 til 3 dager.. men nå er det selvfølgelig forskjell fra person til person. jeg selv må gi datteren min flaske på kvelden for at hun skal bli mett og fornøyd til hun skal legge seg.. men bare la han suge.så kanskje det blir, det gjorde jeg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...