M-N & sassy-susie Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2008 takk dokker e jo alltid så oppdatert å flink
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Hm, når Europeiske str. på BH er C-cup, er det ikke alltid B-cup i USA...? Altså, aldri en cup mindre i bokstav... Det er jeg temmelig sikker på....
ScaryMama Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Har ikke sett på det som ekvivalerer på norske bher... Men har bodd i usa over halve livet, og vet at cup'ene er mindre i usa enn de er i norge. Jeg må ha minst F i usa, og i norge kan jeg bruke DD.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Hm.... Jeg har hvert fall en god del bh'er i amerikanske str. (som også er kjøpt i USA...) hvorav cup'en i bokstav er en mindre enn hva jeg vanligvis bruker (dette gjelder alle bh'ene...) men allikevel passer... Mulig jeg som er et sært tifelle da;)
ScaryMama Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Da bør vel HI satse på C. Da blir det sikkert bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå