Lillegullet130707 Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Føler melken min forsvinner. Har gått 5 dager på kuren.... Vurderer å slutte kuren for tidlig... er redd jeg skal miste melka helt... :-(
Kufiolilla Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Går på sjette dagen på det nå, men har ikke tenkt over noe egentlig... men lillegutt får vondt i magen av det, så jeg har fått tillatelse til å slutte kuren før tiden uansett...
Krokka og prinsessa Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har gått på både apocillin og flagyl 400, og fikk kanskje litt mindre melk. Men ikke noe å snakke om altså, for hadde nok i massevis likevel. Men tulla fikk vondt i magen av begge. Men mamma måtte bli frisk, så jeg måtte fullføre......
Kufiolilla Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Ja, man skal jo helst fullføre hele kuren, selv om symptomene er borte for lengst. Men det skulle vel gå bra for denne ene gangen... Nå som jeg har tenkt litt ekstra over det så har jeg kanskje fått litt mindre melk ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå