Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Det er veldig vanskelig plutselig dette med navn.......... Vi har fått en liten liste i kveld, i tilfeldig rekkefølge: Ada Emeli ( y ) ( kanskje det ville blitt Emmeli (y) ) Melinda Georgine Sol Emma Synspunkt?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Emma er fint, men veldig populaert, Emmeli kul stavemaate selv om det sikkert blir litt stress med folk som vil skrive Emily. Ada er ganske fint, men litt treigt. De andre navnene liker jeg ikke.
prebs Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Jeg liker Ada, Emma og Emily (skrevet sånn). Ville holdt meg unna Emma siden det er så mye brukt nå, så min "anbefaling" er altså Ada eller Emily.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Ada og Emma er ok Emeli og Melinda går kanskje... Georgine likte jeg ikke, og Sol må i så fall få et mellomnavn
*Dubsgirl* Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Ada - kjempefint!! Emmeli - søtt navn!! Melinda - liker jeg ikke.. Georgine - nei.. Sol - ja! det er fint! Emma - fint, men altfor vanlig! Emmeli mye finere!! Eller Emmali:)
Vannmann35 Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Min rangering: 1. Georgine 2. Ada 3. Emma 4. Sol 5. Emeli 6. melinda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå