Jippppi Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hei, Idag ble det klart, skal vi ha barn blir det med hjelp. Vi har bestilt time på Volvat og jeg er veldig spent på hva de sier om vårt "tilfelle". Er det mange som er blitt gravide på første IVF forsøk? Gruer meg ganske mye for hva kroppen min nå skal utsettes for. Har dere fått masse bivirkninger? Gleder meg til å høre deres erfaringer. Klem
Jippppi Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Takk for det. Har du vært igjennom IVF?
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Velkommen hit til oss - håper det blir et kort besøk ) Sprayen har gitt meg hetetokter og søvnige dager, men det har gått over da jeg har begynt på sprøyter. Det er nok tyngst for psyken dette, så det er viktig at dere snakker mye med hverandre, tar godt vare på hverandre og setter et forsøk litt på vent dersom dere føler at dere har behov for å leve igjen. Med flere forsøk vil du nok føle at livet er satt på vent... 1. og 2. forsøk ble negative, på 3. ble jeg kjemisk gravid, på 4. ble jeg gravid, men hadde en MA i 8. uke. Nå skal vi i gang med 5. forsøk; heldigvis på kort regime, dvs. rett på sprøyter. Lykke til med prosessen!
Chaiemae Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har vært gjennom to IVF i Danmark. Begge med negativt resultat.
Jippppi Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2008 Takker masse for svarene deres. Barnløshet er et veldig personlig og følsomt tema. Veldig trist at forsøkene har vært negative. Jeg forbreder meg på store svingninger i humør og pågangsmot. Syntes det har vært ganske tøft allerede uten at andre skal "styre hormonene" mine.... Kan man bli sykemeldt om det blir riktig ille? Hvordan er kaskaden? Hormoner, ta ut egg, og sette inn alt på en mnd? Dersom negativt resulat, hvor lenge venter man før neste forsøk kan gjøres? Vi må jo bare krysse fingrene for hverandre og stå på. Lykke til med sprøytene.
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Det er mange som sykemelder seg; jeg har ikke gjort det. Gå inn på http://www.nordica.org/ivf_behandling for nærmere informasjon. Prøv også Volvats hjemmeside. Hvor lenge det må gå mellom forsøkene kommer an på om det gjøres privat eller offentlig. I Danmark er de ikke så strenge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå