bøllefrøene Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 jeg er i uke 31 og har den siste uken virkelig fått det for meg at jeg må ha alt klart.. vokner på natten og tenker på ting hvis jeg ikkke får det i hus.. kjøpte sengene forrige dagen.. det roet meg veldig... nå har jeg kjøpt alt jeg trenger til sykehus av bind, liten shampo osv.. pluss flere amme klær ( amme bh må jeg vente litt med) i tillegg kjøpte jeg stellesaker.. såpe,kremer,morsmelkerstat,flasker og til og med bleier... kjenner jeg klarer å slappe mer av når jeg har det i hus.. flere som har det sån eller er jeg bare veldig tidlig ute... tenker jo at alt kan skje om en mnd tid... og blir mer og mer sliten så er jo greit å gjøre ting når jeg orker det og...bare små ting som mangler nå....
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Samme her, begynner å tenke på at jeg snart ikke orker å gå i flere butikker, så jeg skal en tur ut i dag faktisk og handle inn litt diverse. Har fått vogn, senger, stellebord og bilseter i hus, så nå er det bare alle de tusen småtingene igjen.. Hvem skulle tro at et, eller to barn for vår det trenger så mye utstyr Klær til meg selv og babyene har ikke kommet i hus enda, heller ikke stelleutstyr så det blir en god runde i dag tenker jeg.. Bruker ellers tiden litt på å sy gardiner, og sprinkelbeskyttere til sengene, greit å sette litt personlig preg på barnerommet syns jeg.. Åååå gleder meg sånn til guttene mine kommer..
trønderpia 35 Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Har det meste klart, men har ikke tengt på flasker, bleier osv ennå. Morsmelkerst er lurt og vente med, for har de fått det på sykehuset bør en egentlig ikke bytte sort, men fortsette på den de allerede har fått der. Sikkert for at de kan få vondt i maven.. Ellers er en drøm av ei rosa seng ferdig reid og tildekket. Må jo selvfølgelig gløtte litt under der av og til. Ble jo så nydelig:) Ventetiden blir ikke akkurat kortere av det da..
Jente73_tvillinger Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Så vittig, skjer visst noe med oss uke 31 damer Gjorde akkurat det samme som deg igår jeg, handlet shampoo etc til bagen min. Har handlet inn litt tøy til jentene (vet ikke om jeg tør stole på at det faktisk blir 2 jenter enda...) og har fått kjøpt oss grind. Så bagen er i begynner fasen, men kjenner at jeg nå MÅ få den ferdig, til tross for absolutt ingen tegn på fødsel her i gården nei. Skal også lage til et lite stellerom på vaskerommet slik at jeg slipper å løpe i trapper hver gang vi skal skifte ei bleie og der maser jeg hull i hodet på min stakkars samboer. Han har lovet meg at ved hjelp av en kompis så blir dette ferdig neste helg! Dette begynner å bli tungt, skikkelig tungt - så jeg ser også for meg at om et par uker til så orker jeg rett og slett ikke løpe rundt på butikkene og handle det jeg trenger....Var veldig deilig å logge seg på idag og se at jeg nå har kun 9 uker til termin Noe som egentlig bare er 8 uker, for de setter meg igang en uke før om ikke noe skjer..
nå er vi fem Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Hei, hei jenter:-)) Jeg har gjort det same som dere - kjøpt inn vogn, senger, madrasser, klær i str 44, 50 og 56, pakket sykehusbagen etc. Dette har muntret meg opp når plagene tar litt av - da ser jeg liksom at enden på graviditeten nærmer seg. Det er med stor glede og forventning jeg har pakket ned bittesmå rosa bodyer og sparkebukser i sykehusbagen, samt ammetopper og IKKE mammatopper til meg selv. Ååååhhhhh, som jeg gleder meg til jeg bare er en i kroppen min igjen, og som jeg gleder meg til å se jentene mine. Har ingen bekymringer for tiden etter fødselen - gruer meg bare til de 7 ukene som er igjen!!
bøllefrøene Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2008 godt at jeg ikke er alene..... gleder meg sån................
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Hvor tid begynte dere å kjøpe inn utstyr? Selv tenker jeg at det må jo være bedre å ta litt etter hvert, slik at det ikke blir så dyrt på slutten... vogner og bilseter er nesten alt jeg tenker på for tida...
bøllefrøene Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2008 begynte veø etter den ordinære ul i uke 18... små shoppet hele veien etter det... vognen kjøpte jeg ca uke 25.. lønner seg å handle mens en orker.. hadde ikke orket nå... nå er det jo mye salg og... barnashus salg som begynnner på mandag tror jeg virkelig en kan gjøre noen kupp.. s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå