:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 de er her mye og leker med småen. småen vil jo ikke overnatte sammen de av praktiske årsaker (han er 14 måneder) men de spurte om de kunne, de syns at det hadde vært gøy. i grunn greit for meg, spiller ingen rolle hvor de sover, de sitter jo bare og leker med lekene til småen og prater sammen alike vel og jeg er jo her. hva syns dere? er det ikke litt overdose rart?
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hørtes litt merkelig ut ... hva sier foreldrene deres da? Jeg tror ikke jeg ville latt min tiåring overnatte hos en baby ... Skurrer litt for meg i hvertfall.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Det er helt normalt at barn gjør rare ting, og hvis det er greit for deg, hvorfor ikke Det blir sikkert husket lenge som noe veldig morsomt og spennende.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 hmm...skurrer kanskje hvis det ikke er barn til gode venner/slektninger, men ellers ikke vel. Vi har hatt fetterne til småen på overnatting selv om de er mye større enn ham
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 de leker masse med småen. de er naboene mine og pleier og passe hunden til søsteren min når hun er på tur. de har nøkkel in til huset til foreldrene mine. men jeg kjenner ikke foreldrene, vi er på hei liksom. jeg tror ikke jeg hadde latt småen overnatte sånn. for det skurrer for meg også.
Tomine is my star Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Hva ble det til...telter 10-åringene i stua di?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 jeg sa at de kunne få lov til og telte her lørdag om 2 uker om foreldrene dems sa at det var greit. så får vel finne på noe artig for dem tror dette er de 10 åringene som skjeder seg mest i hele verden. de hjelper meg med alt, vasking, baking, handling osv alt det har ingen ting og finne på
Tomine is my star Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Flott med småhjelpere da.... Det er ikke det at du er drømmedama demmes da???????
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2008 vet ikke, tror bare de setter pris på at noen kommer hjem tidlig og har tid til og prate med dem. også sier jeg ting altid som det er. det virker det ikke ut som de er vant med. også er jo småen et skjarmtroll uten like da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå