Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Del Skrevet 11. januar 2008 Navn og adresse på lommemannen lagt ut på skravle: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136509058 Dette kan umulig være lov, fyren er jo ikke dømt, og tenk om de tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Del Skrevet 11. januar 2008 og nå legger du det ut igjen! det er faktisk ikke lagt ut for hvis du trykker på linken oppstår det en feil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 11. januar 2008 #3 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er ingen feil, det er bare sånn som alle linker her inne blir. De fleste vet hvordan de leser dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylteflesk Skrevet 11. januar 2008 #4 Del Skrevet 11. januar 2008 Og det står lenger ned i tråden hvordan man reparerer linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 11. januar 2008 #5 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er Dib og hele gjengen som står bak denne siden som burde anmeldes. Hadde jeg vært denne mannen så hadde jeg iallfall gjort det. En ting er at de ikke kan lese alle innlegge her, men hallo det burde da være mulig å reagere når slikt blir varslet. Og kjenner de tentensene her rett så viste de at slikt ville skje og burde ha fulgt ekstra med da denne saken kom ut. Skjerp dere Siri, Hannah og resten av gjengen. Nå er dere slappe og gjør en ELENDIG jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Del Skrevet 11. januar 2008 fikk opp linken jeg.... ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 12. januar 2008 #7 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå er den ihvertfall 100% slettet med alle underinnlegg også. Ellers er det som jeg skrev over, at dersom ikke folk laster ned sidene på nytt, så vil gamle innlegg komme opp. Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå