Gå til innhold

bensinlukt... kan ikke tenke noe bedre!

Veronica,Victor&Adelina<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er ganske vanlig å like sånn lukter. Jeg klarer ikke å lukte meg mett på de luktene der. Men jeg har egentlig alltid elsket sånne "skadelige" lukter. Da jeg var liten spiste jeg faktisk blanko :-o

Men nå i graviditeten er det helt ekstremt, jeg får ikke nok. Hmm, skulle ønske det fantes noe som smakte sånn, godteri eller noe. Det hadde jo bare vært fantastisk :)

• 2 uker senere...

Mmmmmmmmm... bensin... eksos... Får nesten abstinens altså! MÅ ha det...

Nå i det siste er det gått over til White Spirit... mmmmmmmmm... har også lyst å drikke det! Men det er jo farlig å snuse på dette... Når sant skal sies er det så god lukt at jeg ikke får nok. Blir nesten tent av lukten!!! Ja, ... det er sykt....

Bensin, disel, eksos, parkeringskjellere, vaskehaller for biler- d lukter jo så godt!!! Har aldri syntes det tidligere, og i siste del av svangerskapet har trangen til å kjenne disse luktene bare økt! Kan stå lenge i et parkeringshus og bare dra inn lukta hehe :) Samboeren min synes det er noe av det merkeligste han har hørt og ler bare av meg, men kan ikke noe for det! :)

• 1 måned senere...

jeg er så enig, det er så rart at man får dilla på sånt. Vi har en kjeller på skolen der jeg jobber som bare lukter helt himmelsk, jeg må låse meg inn rett som det er og bare snuse. Det beste var jo da min samboer hadde sølt diesel på arbeidsjakka si, (jeg får vann i munnen bare jeg tenker på det.,.), jeg gikk og snuste og snuste, men dessverre har lukta dunstet bort nå. En annen ting dere bare må lukte på er dekk, bildekk, trillebårdekk... Jeg har vært innom Biltema og stått ved dekkene og bare luktet og luktet. Her i vinter punkterte vi når vi var på ferie hos Svigers i Sverige, så jeg skjærte av en bit av dekket, lukter helt fantastisk. Dessverre glemte jeg biten min igjen, men heldigvis skal vi dit i Påsken, så da blir det lukting for harde livet:)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...