Gå til innhold

Åh... jeg takler det ikke særlig godt at mannens søster er gravid igjen...

Anbefalte innlegg

Hun er 4 uker i dag og har sluppet bomben til alle. Hun og hennes mann som iøvrig ikke lever som mann og kone venter nå nr 4!

De har 3 tenåringer, og i september også en baby...

-og jeg som trodde det var vår tur nå :o(

Håper jeg roer meg snart, for jeg er jo glad for dem...

Fortsetter under...

Hei Snoopi

Skjønner deg så godt,,og samtidig er det så vondt og føle det sånn.,man føler seg liksom litt ond..når man ikke klarer og glede seg på andres vegne..

En jeg jobber med har klart og bli gravid med en som hun har datet none gagner,, og skal jo ikke beholde det..

jeg blir så lei meg og misunnelig...men når jeg tenker meg om ville jeg jo ikke byttet hennes sted med mitt stå sted i livet alikevel,,hvis dere skjønner..

Men mange tanker som gnir seg inn i hodet og hjerte ja,,

håper du har det bra,,

Jeg skal til gyneokolog dama Blakstad neste torsdag..Gleder meg til og bruke 20tusen på vitus apotek..

det skla jeg nok neste helg,,hihihi

KLEM GOLLIAT

Det er helt grusomt når man står midt oppe i det...

...for følelsene kan man ikke styre. Du har lov til å gråte, rase ut m.m. foran mannen din og oss her inne :o) Jeg har selv hatt mine tåreøkter før barselbesøk, men har vært glad for at jeg har orket å være sosial. Våre venner som holder på med ass. befruktning vet jo hva vi gjennomgår, mens de andre føler seg veldig hjelpesløse.

Dette er en lei situasjon for alle, men jeg tror det er viktig å ta en dag av gangen!

Mange varme tanker fra meg til deg :o)

Ja, slik er det for oss her inne på dette forumet. Er i en lignende situasjon som du. Min manns bror m/samboer venter baby etter ca 2 mnd uten p-pille -vi derimot har prøvd i 2,5 år nå.

Selvføkgelig er det egentlig VÅR tur -men slik fungerer altså ikke verden. Jeg fikk et godt råd, selv om det er fattig trøst:du trenger faktisk ikke unne alle og enhver baby akkurat nå -for de babyene kommer enten du vil det eller ikke!

Så kjære Snooopi, vi har RETT til å ikke ønske og unne alle andre å bli gravide akkurat nå!!!!!!!!!;)

Ønsker deg MASSE lykke til!!!!!!!!!!

Klem

Hei Snoopi

Vil gi deg en stor trøsteklem og si at jeg vet at det er tøft!!

PÅ jobben min har det vært 9 graviditeter i den perioden vi har ønsket oss barn, 3 stykker kun på min avdeling. Så vet hva du kjemper med.

men snart,snart er det vår tur.........

Klem

Annonse

Takk jenter:o)

Det er faen meg ikke lett...

Jeg har det litt bedre i dag. Mannen mener jeg er hysterisk, men så ille har jeg ikke vært! Det er tøft, og det er min egen kamp, og jeg vinner!

klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...