Gå til innhold

Da var slimproppen gått:)


ida<3adrian<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Lucky, lucky you!! Dessverre verken blod eller slim på gang her, men jeg lever i håpet om snarlig fødsel likevel=) Hold oss oppdatert da; blir spennende å se hva som skjer nå framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja:) nå sitter jeg her med skikkelige tak i korsryggen og rundt, kommer ca hvert 4 min, og varer i ca 50 sec. har aldri vert borti dette før, så vet ikke helt om de er rier eller hva det er...Men men... får håpe at det ikke gir seg denne gangen her da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi!! Ser ut til at det blir baby på deg ganske så snart!!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, så spennende!! Kjenner jeg blir fryktelig misunnelig hver gang jeg leser innlegg som dette..Har to dager igjen og ingen slimpropp er i sikte :(

Lykke til - tenk; snart har du bebisen din hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er heldig, høres jo ut som begynnende rier. Krysser fingre for at det er noe på gang. Jeg og datteren min på 5 år har sett på babybilder av henne ikveld og da kjente jeg suget etter å kose med lillebroren hennes, som ennå ligger i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fødselen som var i gang:) gutten min ble forløst med keisersnitt, den 12.1.08. låg med rier i 24 timer, og hadde bare 4 cm åpning, så dei måtte sette meg på drypp, men så viste det seg at babyen ikke tålte dryppet, så da måtte dei ta akutt keisersnitt.. ikke helt planlagt, menmen.. han er i hvertfall ute.:):) er kjempe glad jeg er ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...