Gå til innhold

Desember: "Mamma!!!Tisse på DOOOOOOOO" hihi...

Mamma til 2 jenter.....

Anbefalte innlegg

Adriana har ikke slutta og tisse i bleia men titt og ofte kommer hun og tar meg i hånda og sier at hun vil tisse på dooooooooooo:)

Og jeg som kjøpte fin potte til henne i bursdagsgave, den bruker hun kun hvis jeg sitter på doen, hihi...

Men er såååå stolt av henne da som sier i fra:)

Flere??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oy oy oy så flink ho e då!!!!!!!!!!!!!!

forstår godt at mammaen e ein smule stolt då ja;)

Hermine viser ikkje litt interesse for å tisse på do.

har bæsjet to ganger der men d har vert heilt tilfeldig.

Protesterer vilt om vi prøver å sette ho på do.

så bryr meg ikkje om å gjøre d endå.

Men må innrømme d ska bli godt å slippe 2bleie unger;)hihi..føle ikkje eg gjør ant enn å bytte bleier om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her er det ikke aktuelt å hverken tisse eller bæsje på hverken do eller potte. Han blir rasende. Et par ganger har jeg fått han til å sitte på potta, men da må han være helt naken, ellers vil han definitivt ikke.

Flinke Adriana, klart du er stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er=) Skjønner at du er stolt ja=)

Her tisser Lukas på potta hver gang han sitter på den, men foreløbig er det bare litt tilvenning...Håper eg klarer å få han til å skjønne poenget med å tisse på potte/do til våren slik at eg kanskje slipper to bleieunger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke slutta med bleia i det hele tatt altså, bare i røkk og napp så vil hun tisse på do;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt når de begynner å si ifra selv ja.

I høst ville Trygve sitte på ekstrasetet på doen, men nå vil han bare sitte på potta. Ikke så ofte han tisser på potta, men det skjer.

Men nå sier han ifra når han vil bærsje/eller begynner å gå mot badet når han begynner å kreste Da tar vi han på potta, og han sitter der til han har bommelommet. Har ikke skiftet bæsjbleie på mange måneder, og det syns jeg er kjempeflott !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...