Jippppi Skrevet 11. januar 2008 #1 Del Skrevet 11. januar 2008 Idag har mannen min fått svar om at hans svømmere trolig ikke kan klare jobben med å gjøre meg gravid. Vi har jo vært prøvere en stund og mannen min har forsøkt en kur nå i 4 mnd, men den har ikke hatt noen effekt Mistanken har jeg jo hatt enstund siden graviditeten uteble, men det er noe annet å få beskjeden. Skal vi få barn trenger vi hjelp og da haster det fordi jeg er jo 37 år. Hører det er ganske tøft å gjennomgå hormonkurene som IVF medfører. Som om ikke det skulle være nok, fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk jobben som jeg var på intervju på før jul. En kollega fikk den. Jeg fikk istedet et opprykk i tittel og det ble kompensert med kr 690,- /mnd. Jammen føles det godt å sitte igjen med kr 350,-etter skatt og mer annsvar. Trodde først dette var en spøk jeg. Ajjj dette er ikke min dag. Det tar seg nok opp igjen men akkurat nå er jeg ganske deppe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136508762-ikke-min-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå