Gå til innhold

Er veldig tørst hele tiden?????

Anbefalte innlegg

Jeg er fryktlig tørst hele tiden.Jeg drikker masse vann hver dag,men det er akkurat som ingen ting hjelper på tørsten.

Hvorfor er jeg sånn????

Jeg lurte også på en annen ting,jeg har allerede magen veldig lavt.

MItt første svangerskap så hadde jeg magen mye høyere oppe,men denne gangen så må den lille ligge veldig langt nede allerede i uke 30.

Bør jeg ta kontakt med jordmor om dette?

Ellers gleder jeg meg masse nå,er så spent på min lille vakkre skapning.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136508655-er-veldig-t%C3%B8rst-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også er kjempetørst ofte. Drikker mye mer enn før, men det har variert litt hvor tørst jeg er med hvor jeg er i svangerskapet. 2. trimester var jeg ikke fullt så tørst, men nå er det tilbake...!

Ekstrem tørste kan for øvrig være tegn på diabaetes, men dsvangerskapsdiabetes oppdages som regel før man begynner å merke symptomene, så tror nok ikke det er noe fom feiler deg :)

Skulle ønske det var meg! Greier ikke drikke! Prøver å presse meg til det, prøver å huske å drikke mellom måltidene, men greier det ikke. Drikker noen glass melk eller vatn til måltidene da heldigvis. Kjenner ikke tørst i det hele tatt, og drikker jeg litt blir jeg så innmari full i magen, skikkelig ubehagelig å være så full og oppblåst hele tida. Kun om kvelden kan jeg ta et ekstra glass og en tekopp mens jeg sitter foran TV. Sånn har det vært hele sv.sk.

Hei Glam

Jeg ville tatt en tlf til jordmor jeg (evt ta det opp på neste kontroll dersom det ikke er så lenge til). Som en over her også skrev, så kan det være symptom på diabetes (svangerskapsdiabetes). Det skader jo ikke å sjekke det opp...

Jeg er ingen ekspert i forhold til høye/lave mager, men ser i forhold til andre gravide venninner at vi som skal ha gutter gjerne bærer høyere enn de som skal ha jenter:) (?)

Jeg har hatt forholdsvis tette sv.skap, og magen er blitt lavere og lavere for hver gang. Nå har jeg den nesten mellom beina, he he

Har hørt at guttemager er spisse og struttende, mens jentemager er breiere. Men har ikke hørt noe om at det henger sammen med om den er lav el ikke. Men det er jo så mangt...

Har bare gutter, og venter en til nå (er ikke spiss og struttende, men ganske så brei denne gangen).

• 4 uker senere...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...