Gå til innhold

er dette farlig?


svansen

Anbefalte innlegg

er i 7 uke, i det siste tia har jeg hatt mye vondt i magen..dette er jo normalt for livmoren vokser jo.. når jeg var på do i stad.. kom det to "dråper " med orangse/rød farget slim.. ble bekymret.. er dette farlig.. kan det være starten på en tidlig abort? noen som har opplevd det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)jeg hadde litt småblødninger i uke 8.lyst rødt/rosa.da ringte jeg til legevakta,og fikk snakke med ei jordmor.da fikk jeg time til UL neste dag.og det gikk veldig bra.men,ta kontakt med noen.sjekk det opp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, kanskje ikke. Jeg har opplevd det, men jeg fikk ikke ultralyd.

Jeg føler meg også trygg på at det er liv, siden jeg kjenner bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme. Var ikke hjertekativitet da jeg var 6+0, men håper det er det når jeg skal tilbake når jeg er 7+1. Jeg hadde sa i oktober, så derfor er jeg så nervøs. Men heldigvis så er det mange positive historier her inne om at dette ikke er farlig i det hele tatt. Legen min sa også at dette er veldig vanlig og at det ikke trenger å være farlig.

Det hjelper ivertfall meg masse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men "blødde " du så lite som meg eller mer? har lest et sted at hjerte har ikke alltid begynt å sl i starten av uke 6... håper det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde nok mer enn deg ja. Det var tunt friskt blod på papiret da jeg tørket meg, skjedde heldivis bare 2 ganger og det er 4 dager siden -så jeg har begynt å få håpet tilbake ;-)

Det er helt normalt å ha utflod som du har, det trenger absolutt ikke si at du skal abortere.

Lykke til til oss begge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...