Gå til innhold

mens etter ma

*månestråle*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ma og utskrapning i slutten av oktober og fikk mensen ca 6 uker etter det , og nå fikk jeg akkuratt mensen for annen gang. Så det virker som syklusen er ca som før. Men synes allikevel mensen er så annerledes enn før. Blør mye mindre og i flere dager enn jeg gjorde tidligere og blodet er veldig lyserødt. Har heller ikke menssmerter slik jeg hadde tidligere. Noen som vet om dette er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så paranoid og engster meg så mye for dette at jeg vurderer å ringe Ullevål på mandag, men har klart å kaste det skrivet med telefonr man kunne ringe ved spørsmål, komplikasjoner eller liknende, som jeg fikk med meg etter utskrapningen. Noen som har det ?

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en MA som ble oppdaget på ul i uke 18 i fjor. Fikk utskrapning, og deretter mens 4uker etter det. Deretter gikk det 3-4 mnd med mens til rett tid, men jeg slet med mellomblødninger, mindre blødninger ingen menssmerter og kortere mens. Jeg hadde el, men ble ikke gravid igjen før rett før jul nå- 9 mnd etter MA'en. Har akkurat mistet i en ny MA (uke 8), og gjennomført en ny utskrapning. Er spent på om det blir like mye kluss denne gangen. Jeg var også bekymret for om noe var galt,pga at alt var så annerledes.

Ble vel ikke så mye hjelp i dette, men jeg ville bare si at jeg tror dette er veldig vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...