Gå til innhold

Fikk rett, dessverre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Som dere kanskje har sett av innlegg tidligere i uka, var jeg ikke særlig optimist foran dagens UL. Jeg har kjent lite til bivirkninger, mindre enn forrige gang, selv om dosen var høyere. Et lite håp har en likevel når en klatrer oppi stolen... Så nå på skjermen, og så fort at her var det ikke særlig mye svarte felter... Düringen ristet også på hodet, og sa det var lite. Dvs, mange poser, men de er så små. Den største var vel på 10 mm, sist ble det en pose, da var den 14 på første UL, mange små da også, uten at det ble noen flere. Fikk høre at jeg var et vanskelig tilfelle. Så på en måte så var det bra jeg ikke var særlig optimist, da hadde det vært enda lengre å falle... Skal øke dosen nå, og ny UL til uka. DRITTKROPP!!!!!!! (Sorry.....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffa da Ludviginne! :(

sender over en stooooor klem...skjønner du blir frustrert :(

xxx alt jeg har for at du skal få bedre resultat ved neste UL nå..'tenker masse masse på deg.

håper så inderlig at det kommer til å gå bra denne gangen.

klem

Skrevet

Huff da. så trist. Jeg håper at det ser bedre ut på neste UL. Krysser fingre og håper for deg.

Skrevet

Hvor store doser går du på?? kan de ikke øke da? sender over en trøsteklem.. er tungt dette her!! Men en dag lykkes vi :o) vi må ikke gi oss..

Skrevet

God klem til deg Ludviginne.

Håper ny dose gjør susen...:o)

Skrevet

Sånn er det med oss forsøkskaniner...

...det er ofte at ting ikke går som ønsket. Vet av erfaring at økning av dosen kan gi et skikkelig spark nede i magen og mange flere follikler enn først antatt. Jeg går gladelig til UL hver dag dersom det er nødvendig. Sist ble det tre dager på rad...

Lykke til med større dose! Litt optimist er du jo, siden du holder på med dette :o)

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med på hva du har skrevet før, så unnskyld meg hvis jeg sier noe som strør salt i såret, men jeg hadde mange "svarte felter" på 10-12 mm på første UL, som utviklet seg til 20+ mm på 2. UL. Jeg syns ikkw 10 mm høres så ille ut.

Hvor mange forsøk har du vært gjennom? Jeg er "bare" på nr 2 -og jeg VEIT hva slags helvete det er med mislykka, du må ikke gi oppp enda!!!

STOR lykke-til-klem!!!!!!!!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...